Gå til innhold

Nedtur...og jeg som trodde jeg skulle føde.


tolill

Anbefalte innlegg

Mandag kveld bar det avgårde til sykehuset. 5 min. mellom riene, 3 - 4 cm åpning og en kvalme som var litt ubehagelig startet d hele. (Uten at jeg kan si at det var direkte vondt.) Jeg hater å kaste opp, men etter 12 mil i sykebilen og kun noen hundre meter igjen, måtte jeg kapitulere. Var litt blek om nebbet, men fikk en fantastisk god stol å sitte i på rommet, mens måleutstyret ble montert på. Jeg slappet sååå godt av...og hva skjedde? Jo riene forsvant, frøkna i magen overtok showet og sprellet rundt til alles forlystelse. Magen ble som gele og alle tegn til fødsel gikk opp i røyk. Natta gikk og tirsdagen kom...til og med murringen i korsryggen forsvant. Og i går ettermiddag ble jeg sendt hjem :) Snakk om å lure en forventningsfull mamma...Og beskjeden fra sykehuset? Jo...dette kan ta en dag eller tre uker til det. Verdens verste tålmodighetsprøve er nå i gang...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, høres ikke noe gøy ut..! Utrolig hvordan disse små kan lure oss :) jaja, mager trøst, men de kommer som regel når de er klar for det..! Gikk også med masse murringer og kraftige kynnere hele sist uke, og håpte det var en begynnelse på et eller annet. Denne uka er det derimot helt rolig.. Lurer på om det kan ha vært hodet som festet seg eller noe i den duren, skal til kontroll imorgen så blir spennende å se!

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh ka kjedelig, men e jo noen gang slik at de lurer oss. selv har jeg mistet troen på at kroppen min skal klare dette selv, tror rett og slett jeg stresse for mye nå og ikke klarer og slappe av nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...