Gå til innhold

Har dere sex når du har mensen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Æsj!

Vi klarer å holde oss en uke.

Skrevet

Nei. Jeg blør sinnsykt mye så det ville blitt ekkelt, pluss at jeg blir veldig øm i sjeden de dagene. Men, siste 1-2 dagene når jeg nesten ikke blør lenger kan vi finne på å ha sex f.eks i dusjen og sånt.

Skrevet

Kjæresten min synes det er en huge turn on å ha sex når jeg har mensen, så vi har masse sex da.

Skrevet

Nei,æsj sier jeg også.

Har hatt et par ganger den aller siste dagen,da det kommer en microdråpe blod. Men de gangene har jeg vært brisen og ikke brydd meg...hehe

HI

Skrevet

Ja ingen problem det, slenger bare et håndkle under oss i sengen.

Er jo faktisk mer følsom under mensen så det er vertfall bedre for meg da:)

Skrevet

tror jeg har hatt det en gang. Ikke mer.

Skrevet

skikkelig guffent sier no bare eg!!! erk esj å erk igjen!!!!

Skrevet

Hvorfor er det så ekkelt egentligt da?

Skrevet

Ja, vi har sex, men ikke de to første dagene..

Jeg tar da en dusj før jeg legger meg, og setter inn en tampong.. Tar den så klart ut når vi har sex da, hehe.. Bruker kondom, men bruker ikke å komme noe blod på penisen siden jeg har brukt tampong på forhånd...

Ikke noe ekkelt i det hele tatt..

Skrevet

ja, det har vi. Ingen problem! Typen min er ikke så fin på det. Vi bruker ikke kondom heller.. Han tåler litt blod ;)

Sjønner ikke hva som er ekkelt med det ?

Skrevet

Umulig å ha sex uten at det kommer blod på penis for min del... blør så mye... Men har hatt sex et par ganger og fått mensen underveis, det syntes jeg ikke var noe morro. Typen bare lo, men han fikk ikke gjort seg ferdig nei- da var det rett i dusjen:-) Kall meg gjerne

prippen:-D

Skrevet

Litt blod går fint ja, men noen har nigeriarafoss-tilstander og da blir det noe annet ;-) Jeg er vant til å måtte bytte tempong (største de har) + stort truseinnlegg/bind en gang i timen de første 2 dagene, ellers blør jeg gjennom alt. Da er sex totalt uaktuelt...

Skrevet

Samboeren min er den første mannen jeg har møtt som ikke har hatt noe imot å ha sex med mensen. Han vet at jeg blir veldig kåt i den perioden (sikkert fordi jeg liksom ikke skal kunne ha sex med mensen, litt forbudt). Han tar meg rett som det er, og så kaster vi oss i dusjen etterpå. Det er jo bare litt blod.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva som er så ekkelt med det.

Kjæresten min er engelsk (de skal jo være pripne.. hehe), men han synes det er kjempeintimt å være inni meg når jeg har mensen. Han elsker det.

Vi har nesten mer sex da enn ellers.

Skrevet

Min mann får ikke "kjøre brannbil". Ferdig diskutert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...