Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg sliter forferdelig med å la samboeren ta på meg. Har ikke depresjoner, men vi har slitt veldig i forholdet i snart to år. Har utviklet seg til at jeg orker ikke tanken på sex. Når han tar på meg, merker jeg en sperre inne i meg som gjør at jeg ikke orker å være nær han. Vet at sex avler sex, men hva skal jeg gjøre når jeg ikke orker det???
blond Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Snakke med han om det. Jobbe med parforholdet og legge opp til situasjoner der dere kan nærme dere fysisk uten at det nødvendigvis skal ende opp med sex, altså opparbeide tryggheten på hverandre. Gå på date med hverandre, gjøre det spennende og annerledes. Hvorfor orker du han ikke? Finn svarene og jobb med deg selv/parforholdet. Gå evt til sexterapeut.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Helt naturlig at du ikke vil gi deg hen til en mann du ikke har gode følelser for. Du må finne ut av forholdet ditt til ham, følelsene dine for ham. Ikke ødelegg deg selv ved å ha et forhold til en mann du kanskje ikke liker en gang! Da er det bedre å avslutte forholdet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk ikke inntrykk av at HI ikke har gode følelser for mannen sin. HI: jeg anbefaler deg å søke profesjonell hjelp, ikke ta i mot andres ugjennomtenkte veiledning.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 HI her: Takk for råd. Vi har vært hos terapaut. Vi prater også utrolig mye om dette. Vet at mine følelser har med hvordan han er å gjøre. Siden det kun er negativitet i forholdet vårt, gjør det at han irriterer meg utrolig mye. Han mener vi skal ordne alle problemene i senga selvfølgelig, mens jeg orker ikke å gå tilsengs med en som har kranglet å skreket til meg største deler av dagen. Plager meg utrolig. Vet han ikke respekterer meg.
blond Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Og dette vet han? Håper at terapeuten har fortalt han litt om hvordan kvinner fungerer, det kan gjerne hjelpe mer enn om dama selv forteller det. Høres ut som om problemet ikke er sex, men alle andre ting i forholdet som får konsekvenser for hvor attraktiv og verdsatt du føler deg og dermed hvor lyst du får på han. Høres helt naturlig ut, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Takk blond, men hva gjør jeg??? Begynner å bli desperat. Orker ikke dette stort lengre. Vi har store problemer i vårt forhold, men har ikke lyst til å gå. Vil klare dette.
blond Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Han må også ville det og skjønne hva som skal til. Du kan ikke redde forholdet/følelsene deres alene. Spør han hva han vil gjøre for at dere skal få det bedre. En del menn har det bra bare alt er som det alltid har vært. Det eneste som får enkelte til å klage er mangelen på sex... uten at de ser dette i sammenheng med andre ting. Og en del menn sitter godt plassert i sofaen og venter på at dama skal ordne opp, skjerpe seg så han får sitt, men slik fungerer det ikke. Det kan tenkes at han ikke har skjønt hva som skjer med deg og dermed heller ikke alvoret i situasjonen deres.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Tror han har skjønt det. Har vært på vei ut av forholdet flere ganger, men han tror at alt ordner seg bare han får mere sex. Da blir han fornøyd, så blir jeg fornøyd.... Enkel moral. Vi har travle dager med kun jobb og barn. Liten tid til hverandre, men hver gang vi tar en kjøretur eller skal gjøre noe, så ender det alltid opp i krangling. Han vil heller ikke ha barnepike, da han ikke stoler på noen andre enn sine foreldre. De hater jeg, pga alt de har gjort mot meg. Dette er også et tema vi krangler masse om... Blir snart gal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå