La Perla Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Må finne på noe til gutten min som snart har bursdag. Han har sparkesykkel og skal få en brukt tohjulssykkel, så det trenger han ikke. Forslag?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Et skrivebord til å ha på rommet? En tur til lekeland/tivoli/kino e.l. Fotball med mål + en fotballdrakt Et bettspill eller tv-spill. En film eller bok. Penger.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Min gutt ønsker seg veldig en lastebil med pynteplog og en ny politibil sier han ;-) Og så er han litt påvirket av storebror og ønsker seg pokemon figurer ute at jeg egentlig tror han helt vet hva det er. Vet han vil få endel fornuftige presanger fra besteforeldre og sånt, så tror vi går for leker, så skal på jakt etter lastebil med pynteplog, hva nå enn det er for noe...
sjokolademams Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Hva med kamera? Min fireåring elsker å fotografere. Ellers er det veldig populært med Turtles og Gormiti, og Carsleker.
La Perla Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Hehe, lastebil med pynteplog? Det har jeg ikke hørt om. Det fins jo så utrolig mye rart de kan få, men det er egentlig ikke så lett å finne noe som både er litt ekstra stas og som han faktisk kan tenkes å være interessert i litt lenger enn bare et par dager... Jeg vet at han ønsker seg "Kung Fu Panda-kosedyr" men det vet jeg ikke om fins engang.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Vår fikk hukestativ med sklie og klatregreier.
La Perla Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 Var det populært? Har interessen for det holdt seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå