miobell Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 er i 36.svangerskapsuke. var på do i stad og oppdaget etterpå en gul-gjennomsiktig slimaktig stor klyse i do.. lignet på en snørklyse (sorry detaljer!)..helt ulik min vanlige utflod.. regner med at dette er slimproppen.. Flere som har erfaringer med miste denne? hvordan så ut og hvor lang tid det gikk før noe mer skjedde? har fått høre at jeg nok kommer til å føde før termin. at jeg virker klar.. dette selv om babyen ikke var festet for halvannen uke siden da jeg var hos jordmor, men hun lå rett vei.. hørt det kan gå alt fra timer til uker før noe skjer.. er jo spennende dette.
Dr Mcstuffins Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg lurer på det samme :-) Har ikke mistet min...hvis det ikke går an å miste den uten å merke det. Mye rart vi skal igjennom...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Min slimpropp gikk 16 dager før termin...2 dager etterpå var hun ute:) Jeg merket iallefall slimproppen, plutselig dalte noe seigt og slimete ned på leggen min...asj, jeg var ikke i tvil om hva det var! Hadde jo lest litt hehe:)
miobell Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 hehe.. den seige slimklumpen er liksom ikke noe å ta feil av nei ;-) jeg trodde jeg aldri ville oppdage den, men er rimelig sikker idag.. masse kynnere for tiden og menslignende smerter, så er vel en sammenheng.men er jo fremdeles litt tid til termin da... men går vel bra om hun blir født nå... mamma fikk alltid før termin. jeg er født to uker før og flere søsken tre uker før, kan kanskje "gå i arv". Skal en tur til Ikea idag. Må nå kunne leve forholdsvis normalt selv om proppen har gått? inntil riene setter i gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå