mamma og godguttene Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk helt sjokk her, mandag for en uke siden. Mannen kom hjem ganske sent på kvelden og sa han hadde bestemt seg for å slutte å røyke, også han da, som alltid har sagt at nei, han kommer aldri til å slutte. Men som sagt så gjort, vi tok en siste røyk sammen den kvelden og etter det har vi slutta :-) Stolt over oss begge :-)
polarn & pyrene Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Så flinke dere har vært. Dere burde ha en klapp på skulderen. Fortsett slik.
Kirsebæra Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 GRATULERER! bra for dere!! kutta dere rett eller bruker dere erstatninger? mannen min slutta i februar. gikk over tilsnus da, men han slutta nå å røyke vaffal.' jeg har ikke nådd dit enda. men vil jo gjerne slutteå røyke...men ikke nå. er ikke klar for det enda. men kanskje ypperlig nå som jeg jobber da det ikke er TID til å røyke=) når jeg klarer meg i 8 timer uten røyk så må jeg vel klare å kutte den helt ut også. men vi får se=) men grattis tild ere! *klapp på skuldra* og gratulerer til pengboka! og til lungene deres! og barna deres!
Sivalur Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer! Utrolig bra - sånn skal det være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå