ane29 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 har termin idag og har ventet en evighet på denne datoen skal komme... og så skjer det ingenting.... snakk om å bli skuffa. vet jo at man kan få overtid, men føler meg som en unge som har venta på julaften en hel kalender og når dagen er her så får man besked om at julaften blir en annen dag... andre som har termin idag som føler seg litt skuffa. har veeldig sterke kynnere, men det har jeg hatt i ca 20 uker så de lurer ikke meg...
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hadde termin igår, ingenting utenom tegningsblødning og kraftige murringer og løs mage.. Men det skjer liksom ikke MER.. ARRRGGHH
to guttegull Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jepp! Termin i dag jeg også, og her skjer fint lite! Kunne egentlig tenke meg at det ble overtid siden jeg gikk 5 dager over sist, men det er litt kjedelig likevel.. Alt er klart og huset skinner nesten, har egentlig ikke noe mer å ta meg til nå enn å vente! Har også masse kynnere, men har som deg hatt disse lenge så de lurer ikke meg heller.. Sist jeg fødte følte jeg på kroppen flere dager i forveien at noe var i gjære, følte meg litt uggen. Har ikke engang et snev av noe sånn nå. Har heller ikke sett noe til den berømte slimproppen, det var også et tegn sist. Hodet har heller ikke festet seg iflg jordmor - så dette tar vel tid! Er veldig spent på om det blir veldig ulikt forrige fødsel, og enda mere spent på hva som setter den i gang! Vi får bare smøre oss med tålmodighet!! Det er ingen som blir værende igjen der inne! Blir spennende og se hvem som kommer i gang først nå da, det er ganske mange av oss som er klare somm egg nå! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå