Gå til innhold

Stratosen er mamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei å grtaulerer så mye med baby`n,går det bra med dere?

Lurer på om du har tid til å se litt igjen på meg..

Når vil tr dukke opp? Er på dag 30 i dag..Eller er jeg evt gravid nå? Hvis ikke,skal jeg starte med pergo neste pp vil den gi oss en spire da? Kjønn? jeg 020172, han 270673:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei kjære lille:)

føler at tr vil dukke opp mellom dag 32 og 35...ikke helt sikker på akkurat dag men den er nok ikke langt unna...for meg ser d ut som d kan komme en spire i okt/nov..og d er jo ikke så lenge til....kjønn er jeg litt usikker på men føler mest en jente igrunn....

ønsker dere masse lykke til og sender positiv energi til dere...

klem:)

Skrevet

Tusen takk for det,trenger virkelig masse positiv energi til dette prosjektet. Har aldri strevd så lenge med de tre guttene jeg har fra før:) klem

Skrevet

Tilbake mld på tr,den kom dagen etter så var nært. Så nå er jeg bare spent på om pergoen vil gi resultat denne mnd,starta på den igår. klem

Skrevet

jeg føler at pergoen vil hjelpe deg på veien, men føler ikke gravidtet denne pp....blir du litt dårlig av den??føler at du vil bli litt ekstra følsom...noe som kan vere litt slitsomt...men d går nok fint:)

lykke til:)

klem

Skrevet

Uff da..jeg som har sånn trua...jaja,vi får se må vel bli en gang:) Nei jeg har ikke kjent noen ting til pergoen,enest idag så kjennes det ut som det foregår noe der nede!!! Har vært i knall form,så det er godt.klem:)

Skrevet

Trua har hjelpt mange....og jeg kan ikke garantere at d jeg "ser" er riktig heller....følte bare at du ville reagere litt på pergoen, men er mulig du reagerer veldig pos:) var derfor jeg spurte om du følte deg dårlig...

føler uansett at innen nov så har du en spire i magen din:)

lykke til :)

og KOS DERE med prøvinga:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...