Gjest Sauen og dingsen Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Noen har stjælt tampongene mine! Jeg har en toalettmappe fylt med tamponger på do, men nå var det jaggu bare to stykker oppi der. Hvor har de blitt av? Har noen stjelt dem? Har ungen kastet dem i do? Har mannen fått mannsen?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jepp, mannsen. Det er et sånn nymotens, metroseksuellt fenomen... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå