NoDoubt Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Dere som har, funker den? Har et dekk rundt magen som skal bort!!!!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 gratulerer med kjøpe;) har ikke jeg. har du en link til meg+ lykke til med rockingen;)
NoDoubt Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 www.sports-hoop.com Jeg har bestilt den for beginners. 100-160 ibs. Koster 30$ Ta vekten din og gang den med 2, da kommer du fram til vekten din i ibs. Sånn ca ihvertfall;-)
Uro4 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg har, men glemmer å bruke den... Fikk helt sinnsyke blåmerker i starten på hoftene.. Og jeg har mye flesk...
NoDoubt Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Har hørt om de blåmerkene ja.... *grøss*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Er dette en spesiell rockering? Hva var de bokstavene du skrev? Har også gansge mye ekstra spekk rundt magen, og blir vel bare mer nå etter babyen er ute, da det var gansge mye for mye før den kom inn der..
NoDoubt Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 Ibs er vel pounds. Alltså vekten din. Er du 60 kg så er det ca. 120 pounds/ibs. Da må du ha en rockering som passer vekten din. Det spesielle med denne rockeringen er at det er vekter på den. Det gjør at den er veldig effektiv og lettere å rocke med. Men man må begynne forsiktig, ca.1 minutt til dagen, ellers blir man mørbankt!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Takk for svar. Jeg skal jammen meg bestille meg en slik jeg også. Men tviler på at jeg får til å rocke, har ikke gjort det siden jeg var liten.. Kan en fjerne disse vektene etterhvert? Målet mitt er jo å gå ned en del kl da etter sv.skap..
NoDoubt Skrevet 20. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2008 Vektene kan ikke fjernes. Jeg har heller ikke rocket siden jeg var liten men det skal visst nok være mye lettere med disse:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Nå har jeg lagret på mine favoritter. Fikk lyst på en med en gang, men er jo ingen vits nå. Så er jeg i tvil om hvilken størrelse jeg skal velge. For jeg skal ha k.snitt og kan nok ikke begynne å bruke rockering før det arret har grodd en del. De første seks ukene skal jeg jo ta det veldig med ro ang løft og ting som er vondt i for magen. Men så spørs det jo hvor mange kg jeg klarer å gå ned til da. Slik som jeg forsto det så gikk grensen på 140ib dvs 70kg. Og jeg veier jo mye mer enn dette nå, men håpet at mange av de skulle gå av innen de seks ukene. Og hvis jeg da feks veier 72 kg, hva hadde dere bestilt da? Da er det jo på grensen, og jeg kan bare bruke den i 2 kg også bestille ny? Eller hvordan virker det?
NoDoubt Skrevet 21. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2008 Syns du skal vente å se hva du veier når du kan begynne å trene. Du trenger nok ikke være nøyaktig innfor den og den grensen. Men er du bare 2 kg over en grense så hadde jeg valgt grensen under. De 2 kg skal jo bort med en gang ringen kommer;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Takk for all god hjelp og informasjon. Har lest litt på den siden, men merker at engelsken ikke blir brukt hver dag.. Vet du hvor mye den koster med frakt?
NoDoubt Skrevet 21. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2008 Tror min kom på ca. 350 kr. Frakten er dyrere enn selve rockeringen. Men her i Norge koster bare ringen 500 kr.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 Ok da skal jeg bestille meg en nå. Har snakket med min mor idag og hun ville være med på en sammen. Så kan hun bruke den nå før jeg kan begynne å bruke den. Takk for godt tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå