Gå til innhold

dere som har fått Pergo!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

får man det bare hvis man ikke har el? eller har det ikke noe virkning hvis man har el, men har lange sykluser, men de er regelmessige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har normal el og normale sykluser, og jeg går på pergo.... Vi fikk det som et ekstra hormon-dytt....

Skrevet

jeg har el og litt lang syklus nå da men 34 dager er ikke all verden men vi fikk for å få de lettere til da... jeg vet ikke så mye fikk bare resepten og en graf i posten av gynykologen... men merker jo de vist de funker:)

Skrevet

Hei hei...jeg skal begynne på pergo 31 aug hvis tr kommer den 27 aug..

Jeg har el og syklus på 26 dager,jeg ba om dette som litt ekstrahjelp siden vi har prøvd i 1.5 år uten resultat..og vi har sjekket oss begge og alt er som det skal=) gynekolgen sa til meg at pergo gjør at folikkelen vokser seg mer fruktbar rundt el..så nå får vi bare vente å se=)

Skrevet

åh de er kort men jeg er så redd jeg ikke finner el eller den er for tidlig... min mann reiser bort over helgen ferdig med pergo lørdag..

Skrevet

Jeg har sykluser på ca. 40-45 dager. Nå er jeg på dag 17 og fortsatt ingen tegn til EL. Så hos meg kan det hende EL kommer på ca. dag 25-30 som vanlig.

Skrevet

de var vist vanlig el er to-tre dager senerer:) de håper jeg er bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...