Gå til innhold

var på ul i dag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

å i dag fikk vi endeli vite kjønnet:) men mest av alt at alt var bra og at den lille hadde vokse normalt å var frisk og sunn:)

vi venter en liten gutt:) gleder oss så enormt mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei!

 

Å så kjekt! ko langt er du på vei?

 

Jeg skal til sykehuse å få vite kjønn den 29.august.. Gleder ræva av meg=P tihi. når jeg skal på sykehuse så er jeg rett over 18 uker.. tror du de kan se kjønnet da?

Skrevet

jeg var i uke 18 første gang på ordinær ul, men jeg har vært gjennom en slankeoperasjon, så jeg hadde mye løshud og det reflekterte dårlig, så jeg var i uke 20+6 i går å så aaalt tydelig.

 

jeg tror du kan ha gode sjangser på å se kjønnet i uke 18, få de til å lete litt:)

 

lykke til

Skrevet

Hei var også på UL i dag. Er 18+1 og venter en gutt...til min store overaskelse. ( jormorhar tidligere sakt at det så feminint ut i uke 14)

Men tassen er nå frisk og rask, så da kan en vel ikke klage:)

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten i magen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...