Gå til innhold

prater dere med eksene deres om barneoppdragelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det sånn at dere tenker at når barna deres er hos faren sin, så er dem hans problem?

Jeg har prøvd å få til et møte med eksen for å diskutere om barneoppdragelsen. Da tenker jeg mer på hva gutten får lov til å gjøre, og hva han ikke får lov til å gjøre. eksen virker ikke så interesert, men for meg er det viktig. Jeg syns det er viktig at han støtte meg i mine avgjørelse og omvendt.

Litt dårlig forklart her, men håper noen skjønner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner...

men når barnet er hos far så er det hos far....da kan du egentlig ikke legge deg oppi ha di gjør så leng det ikke er fare for barnet eller totalt mot normale skikker og normer...

kansje barneoppdragelse også var et tema da det ble slutt? kan ikke forvente da at det skal ordne seg når dere ikke er sammen da....

dessuten lærer barn fort forskjellen på å være hos far og mor....

Skrevet

Joda, det er sant det.

Men det må være bra å samarbeide også? Selv om når barna er hos far, så er dem hos far. Vi gjorde det slutt da jeg fant ut at jeg var gravid, så det vi gjorde det ikke pga temaet.

Men blir ikke barna veldig forvirra når dem får lov til å gjøre ting hos faren og ikke hjemme hos mor? Man må da sette en grense?

Skrevet

er skillsmissebarn jeg...og alltid fikk vi lov til motsatte ting hos mamma og pappa....men samtidig visste vi selv hva som var rett og galt så vi utnytta aldri situasjoner...

som jeg prøvde å få frem i forrige innlegg....at grensen går nok det det rett og slett ikke kan tolereres mer....

feks om xx må legge seg kl 19 hos deg og får være oppe til kl 20 hos far...så er det det minste problemet som kan oppstå...

men dette var bare et eksempel....nå har jo du ikke sagt noe om hva dere er uenige på da...

Skrevet

jeg bryr meg aldri om hva bf gjør når barna er der, men så er vi ganske like når det kommer til oppdragelse da:))

heldig der gitt!!

Skrevet

Nei han har sin måte å gjøre ting på og jeg har min, de må vi bare respektere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...