Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 .. signer under her sånn at jeg kan se hvor lang tid det går Vært innom her på gøy noen dager nå, men har inntrykk av at det er jeg fullstendig alene om, dessverre..
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg er her! Ble først veldig glad for at det finnes en slik debatt her inne, men det skjer jo ingenting her!
PyttPytt Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg vet! Elsker musikk og bøker, har ikke alltid peiling men det har aldri hindra meg i å uttale meg Svarer som regel på musikktråder ellers på skravle og sånn, men er klar som et egg hvis noen kjører debatt her inne! For å ta en kort presentasjon så er mine musikkfavoritter Tom Waits, Nick Cave, PJ Harvey m.fl, og av bøker så er jeg fullstendig hekta på Discworld-serien til Terry Pratchett! Sånn, andre som føler kallet?
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Jeg og! Begynner å bli temmelig lei av å diskutere diverse husmorproblemer! Absolutt favortiimusikk er John Mayer, U2, Elton John fra tidlig 70-talls osv. Ellers får jeg perioder hvor jeg hører på rimelige flaue artister, som ABBA o.l... Favorittbøker er Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert og Love in the Time of Cholera av Gabriel Garcia Marques. Holder nå på å lese Pillars of the Earth av Ken Follett, og foreløpig er jeg mektig imponert!
little old lady hoo Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Er av og til innom for å få boktips, men ikke så mye for å diskutere. Denne siden er jo ikke akkurat livlig. Men har iallefall tittet innom i dag.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Heisan. Ser det er flere Pratchett fans her ))) Granny W for et fantastisk nick da. Akkurat ferdig med Good omen for n'te gang. Ler meg fillete hver gang!!
Januarjubel! Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Selv leser jeg bare faglitteratur (desverre) men er veldig opptatt av barnelitteratur - leser masse med datteren min. Alltime barnebokfavoritt: Serafin Fix og hans makelause mesterverk!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. november 2008 #24 Skrevet 9. november 2008 3,5 dager siden sist noen var innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå