manonym Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Noen som vet hvor ofte de bytter ut de tilbudene? Jeg har nemlig prøvd den sminkefjerneren og synst den var elendig.. Tenkte jeg skulle abonnere denne gangen, men vil ikke ha det tilbudet.
To små - en rosa og en blå Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Litt usiker på det du spør om, men lurte på en ting... Vet du hva de bladene koster om man kjøper de løse i butikken? Er det egentlig et bra tilbud?
manonym Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg lurte på hvor ofte de bytter ut de gavene de har med i tilbudet, for jeg vil ikke ha den sminkefjerneren. Nettopp kasta en i bosset hjemme.. Husker ikke hva de koster, lenge siden jeg har kjøpt, men mener du tjener på å abonnere.
*Super*Mamman* Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Bestilte dette bladet ( tilbud med 3 blad + smykke), da jeg var 4 mnd på vei. Men fikk ikke det første bladet før jeg var nesten 8 mnd på vei., så 2 av bladene fikk jeg etter fødselen.. Så synes det for min del var ganske så bortkastet ja. .Helt utrolig at det skulle ta så lang tid før jeg fikk bladene..
To små - en rosa og en blå Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Haha, uttrykte meg litt feil der... Var litt usiker på svaret på det du spurte om, ikke hva du spurte om;) Ser du har fått et svar lenger ned her. Ring inn og spør da vel.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Vil bare svare på det angående den sminkefjerneren jeg=) Synes også den er elendig, men funker bra på min tørre hud, så derfor bruker jeg den ennå. Jeg har funnet ut at den bare funker hvis man først skyller ansiktet i vann, deretter tar sminkefjerner på bomullspad, gnir utover, og tar en ny pad, for å fjerne restene=) Men skjønner godt at du ikke vil ha den da=P Bladet koster 70 kroner tror jeg.
smilan Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Jeg sendte bare en mail til de jeg å spurte om å få med noe annet; (litt frekt kanskje) men ihvertfall skulle jeg få et sånn gravidsmykke istedet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå