Gå til innhold

Den O`STORE DAGEN er her!!!! Flere med TERMIN i dag??? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er dagen her, herlighet..Den var jo såååå laaangt unna bare for litt siden! Samtidlig føles det ut som at denne babyen aldri kommer til å komme ut, skal gå gravid for alltid jeg ... Men uansett hva som skjer fremover er det absolutt IKKE lenge igjen til vi får se babyen vår:-) Endelig lønn for alt "strevet" :-)

På fredag skal jeg til jordmo og bli strippet om forholdene ligger til rette:-) Jeg under hele svangerskapet sagt at hun kommer den 23-24 august, så vi får se :-) Vet jeg kan risikere å gå en del over det, men det prøver jeg å skyve fra meg. Hun kommer snart :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

har også termin idag, meeen ingenting skjer.

ble strippet for 6 dager siden til ingen nytte...

håper

du får bedre utbytte enn det jeg gjorde...

Skrevet

Jepp, men skjer ikke noe her heller. Har merket litt mindre bevegelse de siste dagene, har dere det???

Ellers vet jeg at h?n ligger langt nede i bekkenet, så håper det skjer snart.

Skrevet

Termin i dag jeg også. Ser ikke ut til at det hjelper noe med en sånn dato her!

Skrevet

Har blitt mindre og mindre bevegelser her de siste to ukene, synes det er litt ekkelt.Men har vært på sjekk og hun har det bare bra sier de:-)

Her har jeg fått vite, etter en ultralyd i forrige uke at hun ligger så langt nede at det ikke er vann foran hodet hennes, kun hinna... Hmmm...kanskje om jeg hopper mye nok så går det hull på den ?! :-)

regener ikke med at et skjer noe her heller i dag, men en kan aldri vite! Med nummer en hadde jeg INGEN tegn før plutselig riene haglet på, fra første rie tok et 4 timer og 10 minutter før babyen kom :-9 Så det er fortsatt "god" tid til en termin baby :-D

Skrevet

termin i dag her også:) men ingenting tyder på han kommer i dag.. skal uansett inn til vurdering neste onsdag :) så det er ikke lenge igjen.

Skrevet

Jeg skal inn på vekstkontroll på torsdag neste uke, så da får jeg sikkert litt info om hva som skjer videre. Håper de kan vurdere å sette meg igang da, hvertfall om jeg er moden nok !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...