Gå til innhold

Ang dette med pris på parkett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

10tusen i egenandel for stuegulvet? Jeg føler vi har en ganske stor stue; den er 36kvm eller noe i den duren. Klikkparkett fås jo nå helt ned i under 200kr/kvm, og da syns jeg ikke egenandelen står helt i forhold til hva gulv faktisk koster, eller tenker jeg helt feil nå? Legger man den selv er det jo fortsatt endel penger man skal ut med, men billigere enn 10tusen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel ikke klikkparkett de tenkte på når det er snakk om 10 000 kroner. 'Ordentlig' parkett koster jo fort en del mer enn klikkparkett.

Skrevet

Jeg synes også at 10 000 var en vanvittig egenandel. Da må man jo ha parkett til 3-4-500 kr kvm for at det skal være noe poeng?

Skrevet

hehe.. nå er jo kanskje ikke 3-400 kr pr kvm for parkett så veldig dyrt da jeg tenker meg om :o/

Skrevet

Okei, det måtte vel være noe sånt ja. Er det sånn som legges i stavene slik de er eller er de også "limt sammen" flere staver i en planke? *litt nyskjerrig plutselig* Har parkett i stua som jeg syns det er veldig god kvalitet på - til tross for både sko og heftig barnelek har den kun fått hakk av den firkanta sinkskittentøykurven da den datt i gulvet med hjørnet først, og det er sånn vanlig parkett som man limer (ikke klikk), men den er ikke eik tvers gjennom liksom...

Skrevet

Ja da blir jo saken en helt annen... Følte jeg hadde lest mesteparten av den tråden, men tydeligvis fokusert mer på hva folk mente, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...