Trollmora Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Med Eldstemanns runde med feber i juni, ble det tatt en EEG rett før vi dro på ferie. Snakket nettopp med barnelegen og den testen var helt normal! Gode nyheter letter et mammahjerte og jeg håper av hele mitt hjerte at han aldri får den type feber igjen!
Maud Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Så fine nyheter! Jeg håper med deg at dere har opplevd dette for siste gang.Stor klem
dritgrei hei hei! Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Dette var en beskjed jeg ble glad og letta over å lese, for jeg ble redd i sommer, og har lurt litt, men nå kan jeg slappe av med at hodet til trollungegutten er finfint! tusen takk for oppdatering!
coscos Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det er alltid godt å få så fine nyheter. Nå slipper du å gå og være bekymret for at det er noe galt. Og, så krysser jeg fingre for at det ikke gjentar seg.
tebekaa Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hurra!!! Sånne gode nyheter kan man ikke få for mange av. Stor glad klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå