Gå til innhold

EEg-en var helt fin :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med Eldstemanns runde med feber i juni, ble det tatt en EEG rett før vi dro på ferie. Snakket nettopp med barnelegen og den testen var helt normal!

Gode nyheter letter et mammahjerte og jeg håper av hele mitt hjerte at han aldri får den type feber igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine nyheter! Jeg håper med deg at dere har opplevd dette for siste gang.Stor klem

Skrevet

Dette var en beskjed jeg ble glad og letta over å lese, for jeg ble redd i sommer, og har lurt litt, men nå kan jeg slappe av med at hodet til trollungegutten er finfint!

 

tusen takk for oppdatering!

Skrevet

Det er alltid godt å få så fine nyheter. Nå slipper du å gå og være bekymret for at det er noe galt. Og, så krysser jeg fingre for at det ikke gjentar seg.

 

 

Skrevet

Det var godt å høre!!

Skrevet

Hurra!!!

Sånne gode nyheter kan man ikke få for mange av.

 

Stor glad klem fra

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...