Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 er mannen deres sammen med kompiser? Vi har en sønn på 4 mnd og jeg har ikke vært alene et sekund med mine venner siden lenge før fødsel. (Var veldig dårlig under hele svangerskapet så lå stort sett hjemme:( ) Kjæresten min er sammen med kompiser hver dag det var han under hele svangerskapet også, mens jeg lå hjemme driiit dårlig. Var tilogmed innlagt på sykehuset, men om jeg fikk no besøk, nei... Kjæresten min er forresten 28 og jeg er 20. Saken er den at han egentlig ikke ville ha barnet. Jeg valgte å beholde noe jeg ikke angrer ett sekund på!!!! Men allikevel valgte han å være sammen med oss.. Det gjorde meg veldig glad, og jeg håpet at ting skulle bli bra, etterhert ihvertfall... Men nå 4 mnd etter tar han ikke no ansvar, jeg ser på meg selv som alenemor, og det gjør meg bare enda mer sliten å ha han hengende rundt her uten at han gjør en dritt, og jeg bare må varte opp han hele tiden med sex osv... Så nå i går sa jeg at siden du har valgt å være sammen med oss er det på tide at du begynner å ta mer ansvar, så jeg kan ta en kveld med venninner, sove ut en dag osv.. men det syns ikke han er rettferdig nettop fordi han ikke ønsket barnet. (Han har forresten blitt veldig glad i gutten vår det sier han selv, og viser det jo også) Hvor lenge kan han bruke dette mot meg? Jeg syns dette blir helt feil jeg... Er det riktig at han skal være så mye sammen med kompiser og jeg ikke skal få treffe mine venninner i det hele tatt(uten barn altså, er tross alt den eneste i venneflokken som har barn og er ikke alltid det passer seg å ha han med ) Dette ble veldig rotete, men håper noen gadd å lese og skjønte hva jeg ville fram til... Tusen takk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Han bruker unnskyldningen " å ikke ønske barnet"????!!!!!! Så utrolig trist og leit for deg og barnet. Denne unnskyldningen må han bare kvitte seg med før barnet selv begynner å forstå og høre det. Alle kan bli far, men det skal faen meg mye til å bli en pappa. Høres ikke ut som om denne mannen fortjener dere. Det er helt vanlig at en mann treffer venner, men etter at han får familie kommer familien ALLTID først! Alltid! Jeg ville satt opp en timeplan. Sett opp en liste til ham når han skal mate og legge babyen. Sett opp en fridag hver til hver av dere o.l. Du tenger ikke to barn, men en mann som stiller opp for babyen han har skapt. Om han ikke bedrer seg ville jeg nok vurdert om han bare står i veien for en annen flott mann som står rundt hjørnet å venter på deg. Grrr....blir helt paff jeg når jeg hører om slike menn.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 dytter litt.. vil gjerne ha flere synspunkter...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 du burte ikke akseptere det rett og slett.. dere er sammen om ungen og skal dele på ansvaret. selvfølgelig skal han være med venner om han vil det, men til en viss grad. høres ikke ut som han vil være hjemme. er ganske egoistisk og respektløst av han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå