Gå til innhold

Hvordan går det med de gravide?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda - bare bra her :) 14 dager igjen til termin nå og begynner å merke at jeg er spent på når noe kommer til å skje. Tar livet med ro om dagen, men har begynt å rydde litt ekstra, og så må jeg vel kanskje begynne å ta fram litt babytøy og pakke bag til å dra på sykehuset..... Men merker det er mindre å ordne til nr 2 i forhold til nr 1, alt står jo egentlig klart så jeg føler at jeg har glemt noe viktig siden det er så lite å ordne......

 

 

Takk som spør forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg er møkkalei! Klar for å føde nårsomhelst!

Går til akupunktur for bekkenløsningen og det er supert, nå setter hun modningsnåler på meg også, så forhåpentligvis føder jeg før tiden ;-P

 

O jobber med sneglefart seg videre på soveromsdelingen, nå er det bare et lag maling igjen og listing (som han gruer seg veeeeeldig til, så regner ikke med at det er ferdig før jul! haha) så er alt klart. Flytter nok inn når gulvlistene er lagt ( blir før helgen håper jeg), skal bli godt å få senga vekk fra stua og ALLE (og jeg mener ALLE!) klærne vekk fra resten av stua og inn i klesskapet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 3 mnd igjen og endelig er kvalmen borte! Har begynt å jobbe 50% og synes det er kjempedeilig å være fagperson igjen og treffe andre folk! Har endel kynnere, men ikke så plagsomt.

Ellers så handler jeg inn til den vesle som om butikkene stenger rett etter jeg har født, redebygging skal man ikke kimse av;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...