Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?


Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

...og hvor mange flere ønsker dere å få...??

 

Selv har jeg 2 barn, men vi ønsker oss 2 til =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 5 barn og ønsker oss ikke flere.

Skrevet

Har 3 barn og er litt i tvil om vi ønsker flere eller ei. Går mest mot ei delen ;-)

Skrevet

Har en, ønsker oss en til.. (mulig to)

Skrevet

2 søte små=) vil gjerne ha ett til om 5 år..men sambo vil ikke

Skrevet

har 3, håper på 1 til. da er det stopp! :D

Skrevet

har 1 og 1 i magen nå. ønsker oss 4 men er litt usikker. blir nok i alle fall 3 :)

Skrevet

Har en på 2.5 år som ligger og sover på sofaen.. Også har jeg en i magen.. Ønsker oss 3.. =)

Skrevet

Har to søte små.

 

Foreløpig holder det med disse to, men utelukker ikke et tredje barn med tiden.

 

 

 

 

Skrevet

Har 2 nå, og venter nr 3 om kort tid. Da holder det!!

Skrevet

Har to nydelige, men til tider strevsomme barn. En liten tulle og en flott prins - bestemte oss i helgen for å forsøke på en til. Sluttet på pillen i går så dette blir spennende!!!

 

 

 

Skrevet

har 5 stk, og ikke flere her i gården nei...det er vel det eneste jeg vet helt sikkert...hehe...

Skrevet

To på heltid, to på deltid. Mulig vi går for ett til på heltid sånn etter hvert, det er litt opp til hun som i så fall skal anskaffe ungen - jeg er definitivt ferdig med graviditet.

Skrevet

Vi har 2, tror egentlig det blir med de, om ikke vi ombestemmer oss om noen år og det kommer en attpåklatt:)

Skrevet

Vi har to fra før og en i magen som straks melder sin ankomst forhåpentligvis (har termin i dag:-)) Så det blir tre, tror nok ikke det blir flere, er veldig sliten av tretette svangerskap med en del plager. Så tror det holder, selv om jeg synes det er litt vemodig å tenke på..Mannen er mer bastant enn jeg på at det ikke blir flere..

Skrevet

Vi har 1 barn, og ønsker oss flere. Hvor mange vet vi ikke.

Skrevet

Har tre, to gutter og ei jente. Vært koslig med ei jente til, men sånt kan man jo ikke velge. Så er nok ferdig her..:)

Skrevet

Vi har 1 + en i magen, kunne på forhånd tenkt meg 3, men ønsker ikke å gå gravid igjen (gubben vil bare ha 2 uansett). Blir jeg derimot gravid igjen (uplanlagt) så tar vi gladelig i mot, altså.

Skrevet

Ei på 3 år og ei i magen, som jeg håper komme ut SNART!

Og da er vi fornøyde, ønsket oss 2 barn begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...