Gjest -lilly- Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 ...og hvor mange flere ønsker dere å få...?? Selv har jeg 2 barn, men vi ønsker oss 2 til =)
Joikaboll@ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Vi har 5 barn og ønsker oss ikke flere.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Har 3 barn og er litt i tvil om vi ønsker flere eller ei. Går mest mot ei delen ;-)
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Har en, ønsker oss en til.. (mulig to)
Ksenia & Anjem Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 2 søte små=) vil gjerne ha ett til om 5 år..men sambo vil ikke
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 har 1 og 1 i magen nå. ønsker oss 4 men er litt usikker. blir nok i alle fall 3
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Har en på 2.5 år som ligger og sover på sofaen.. Også har jeg en i magen.. Ønsker oss 3.. =)
katlinka Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Har to søte små. Foreløpig holder det med disse to, men utelukker ikke et tredje barn med tiden.
susemor-3 små Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Har 2 nå, og venter nr 3 om kort tid. Da holder det!!
charlotte,b Skrevet 20. august 2008 #16 Skrevet 20. august 2008 Har to nydelige, men til tider strevsomme barn. En liten tulle og en flott prins - bestemte oss i helgen for å forsøke på en til. Sluttet på pillen i går så dette blir spennende!!!
* 5 om dagen * Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 har 5 stk, og ikke flere her i gården nei...det er vel det eneste jeg vet helt sikkert...hehe...
Gjest -<<- Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 To på heltid, to på deltid. Mulig vi går for ett til på heltid sånn etter hvert, det er litt opp til hun som i så fall skal anskaffe ungen - jeg er definitivt ferdig med graviditet.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 20. august 2008 #20 Skrevet 20. august 2008 Vi har 2, tror egentlig det blir med de, om ikke vi ombestemmer oss om noen år og det kommer en attpåklatt:)
Kjærlighet <3 Skrevet 20. august 2008 #21 Skrevet 20. august 2008 Vi har to fra før og en i magen som straks melder sin ankomst forhåpentligvis (har termin i dag:-)) Så det blir tre, tror nok ikke det blir flere, er veldig sliten av tretette svangerskap med en del plager. Så tror det holder, selv om jeg synes det er litt vemodig å tenke på..Mannen er mer bastant enn jeg på at det ikke blir flere..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 20. august 2008 #22 Skrevet 20. august 2008 Vi har 1 barn, og ønsker oss flere. Hvor mange vet vi ikke.
glai3små Skrevet 20. august 2008 #23 Skrevet 20. august 2008 Har tre, to gutter og ei jente. Vært koslig med ei jente til, men sånt kan man jo ikke velge. Så er nok ferdig her..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #24 Skrevet 20. august 2008 Vi har 1 + en i magen, kunne på forhånd tenkt meg 3, men ønsker ikke å gå gravid igjen (gubben vil bare ha 2 uansett). Blir jeg derimot gravid igjen (uplanlagt) så tar vi gladelig i mot, altså.
lena26 Skrevet 20. august 2008 #25 Skrevet 20. august 2008 Ei på 3 år og ei i magen, som jeg håper komme ut SNART! Og da er vi fornøyde, ønsket oss 2 barn begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå