Gå til innhold

dere med tfk joggster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere problemer med kalesjen - at den faller ned noen hakk?

Jeg hentet min i dag, og synes den er så slapp når kalesjen er helt oppe. Virker som om det ikke skal mye til før den blir enda slappere. Den låses jo i et hakk som er nesten helt oppe, men når man ska ha den helt oppe/helt i spenn så er det jo ikke noen lås lenger ...

Holder den seg der, eller blir den slappere med tiden? Eller er det rett og slett jeg som har fått feilvare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har denne vognen. Er det på bagen du mener?

Nå sitter jeg her og tenker og tenker (ammetåka sitter i), der VAR et eller annet med bagkalesjen so jeg ikke forsto helt til å begynne med, men så fant jeg ut av det. Jeg kommer bare ikke på HVA (husker knapt hvordan låssystemet var) Sorry , ikke så mye hjelp, men jeg kan sjekke det når jeg kommer hjem (imellomtiden dytter jeg innlegget ditt litt)

Er ellers super fornøyd med vogna!!!

Skrevet

ja, det er bagen ja :)

Haha, den ammetåka høres festlig ut - gleder meg ;)

Ja, kanskje det er en eller annen lås jeg ikke har skjønt - det hadde jo vært flott :) Kjempefint om du sjekker det, så googler jeg litt i mellomtiden :)

Skrevet

Du må dra den fremover til du hører et klikk.. og når du skal ha den ned igjen, dra den litt frem mens du trykker inn den røde knappen på siden av kalesjen.

Skrevet

Takk :)

Ja, jeg googlet meg til slutt frem til det jeg også. Turte ikke ta i så hardt, så trodde ikke det var noen lås helt øverst. Men nå sitter'n :D

Vognen virker forøvrig kjempebra! Gleder meg til å ta den i bruk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...