Gå til innhold

Dette er helt merkelig.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover kjempe godt alle nettenen i uken, utenom natt til mandag. Uansett om det har skjedd noe i helgen eller ikke, så får jeg ikke sove i det hele tatt. Ligger våken hele natten, og er et vrak når vekkeklokka ringer.

 

Det er så utrolig merkelig. Har hatt det slik i noen mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spiser du om søndagene som du ikke spiser ellers?

Drikker du kaffe seint på kvelden?

Er du stresset for at du må tidlig opp mandag morgen?

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe, bare te...men uten koffein om kvelden.

Jeg tenker ikke på noe spes. Har det ikke travelt i det hele tatt på mandager. Det er bare tirsdag og torsdager som kan være stressende, men jeg sover godt om natten fordet. Det er bare natt til mandag. prøver å drikke kamillete (eller hva det heter), men funker ikke i det hele tatt.

 

Dette er virkelig merkelig..heh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...