Gå til innhold

Hvor store rom har barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine har alle hvert sitt store rom. Vi har nettopp pusset de opp, og skal nå fylle de opp med leker og sånt.

Ikke lett å fylle opp store barnerom altså...noen tips om hva jeg kan la de få der? De har hver sin seng, skrivepult, barnestoler og kommode med leker oppi..

Har barna deres tver på rommet? (evt hvor gamle er de?)

Har ungene deres mye leker? (Mine har altfor mye, og mye av det leker de aldri med...så jeg har lyst å kvitte meg med en god del av de.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre har også store rom. De har som du sier, seng (eldste har sovesofa), skrivepult, kommode og skap til klær, og hyller og store kurver til leker.

Så har eldste på 9 en lenestol, og et sted der vi kan sette tv og Wii når han har kamerater.

De har ikke tv permanent på rommene sine, da jeg mener at det ikke er nødvendig. Men det går an til å bære inn en tv som han kan ha Wii til når han har kamerater på besøk. (Eller er det Playstation han har? Husker ikke)

Vi har en stue som sånt står i til vanlig, hos oss har vi 3 stuer. Men så hender det jo at vesla har venninner over, eller vi har gjester, og da får gutten bruke rommet sitt. Det er ikke tv-uttak på rommet hans.

Vi går igjennom leker hver desember, og leverer ting til Frelsesarmeen. Det er en fin måte å luke ut ting på, samtidig som ungene lærer å gi, og at det er barn som ikke har det så bra som dem. Selv om de egentlig vet det fra før.

Skrevet

Her er rommene altfor store :)

tidligere hadde de hvert sitt rom paa ca 30 -35 kvadrat , men som du saa slet vi med aa faa det til aa bli koselig paa rommene saa naa har vi lagt dem paa samme rom og laget et lekerom.

Fungerer mye bedre og det ble mye koseligere, men saa er mine tett i alder ( 15 mnd mellom) og av samme kjeonn.

Skrevet

De har ikke eget rom, men deler soverom. Det er lite: 2,5 meter x 2,8 meter pluss skap. Alt av leker er i stua. Vi skulle gjerne hatt større plass!

Skrevet

Barna deler rom. Det er ett stort rom (like stor som stuen) og er ca. 6x5m. Drømmen er hvert sitt rom, men forløpig går det greit å dele. Vi skulle også gjerne hatt større plass....

Skrevet

Ca 8 kvm tenker jeg.. Kanskje minder.. Han ha en seng, lite bord med stol, kommode til klær, hyllesystemting til leker og litt gulvplass..

Skrevet

Soverommene til barna er hhv. 19, 17 og 15 kvm.

To stykker har tv på rommet (og dvd og stereogreier og pc og playstation) - de er 9 og 3 :-)

De ha nok altfor mye leker - mor samler av og til inn med hard hånd (går til et barnehjem i Murmansk)

Ellers har de akvarium på rommene sine, seng, kleskap, skrivebord, nattbord, bokhylle (eller hva man skal kalle Ivar fra IKEA) over en full vegg.

Minsta har litt mer møbler en guttene da hun har det største rommet. :-)

Skrevet

De har vært sitt rom på ca 9 m2 hver:)

begge har tv med dvd på rommet, gutten har en slik Lynet McKveen tv:)

også har de en ps rom ved siden av, eller krok, kan vi si...

Skrevet

Alle mine tre har ca 20 kvm store rom, og det blir myyye gulvplass kan du si...

Skrevet

Hjelpe meg så store hus dere må ha.

Her har eldste eit rom på 9 m2, jenta har på ca 15, minste sitt er ca 7. Babyen i magen får eit rom på ca 12 (når han blir så stor at han skal ha eige rom da) I kjelleren har me eit rom på ca 20 som eventuelt kan deles på to rom på 10 -ettersom kor mange unger me får ;o)

Ingen av mine unger har tv på rommet og det skal dei heller ikkje ha så lenge mor har noko ho sklle ha sagt. Kva skal dei med det?

Me har loftstove til slikt.

Pc får dei heller ikkje ha på rommet før dei evt ein gong får seg bærbar når dei blir ungdommer og mor ikkje kan bestemme så masse lenger ;o)

Leiker har dei akuratt passe av. Minsten har kanskje litt masse sidan han har to å arve etter + det han får sjølv til jul og bursdag. Men det skal seies at han leiker faktisk med alt han har av leiker :o) Ellers hadde det blitt rydda bort/gitt vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...