Gå til innhold

Skikkelig uvel i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp svimmel, kvalm og vondt i magen,sånn helt øverst i magen. Er uke 36 og har til nå ikke hatt en eneste plage...så kom plutselig dette, er det sånn at jeg bør gå til legen eller er det normalt? Noen andre som har blitt sånn uten noen spes grunn? Jeg har spist og drukket og sovet godt i natt..så finner liksom ingen åpenbar grunn..

Høres jo helt teit ut når jeg spør sånn, men vil jo ikke løpe til legen for ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet med svangerskapskvalme de fire første mnd, og det kom tilbake mot slutten så det kan jo være det. Men det skader ingen å ringe til jordmor/lege for å høre hva dem mener. Bedre å sjekke enn å gå i uvisse.

Skrevet

Ja, men jeg har ikke vært kvalm en eneste gang dette svangerskapet, men kan vel komme så sent kanskje..Uansett ubehagelig, og litt skummelt å være så svimmel..har ei på snart 2 som løper rundt her..Hun syntes ikke det noe gøy i det hele tatt når jeg bare vil ligge på sofan =)

Skrevet

hvis du ligger på ryggen og sover med stor mage kan livmora være så tung at du stopper litt blodtilførselen til hjertet og blir dermed kvalm og uvel.

Vondt øverst i magen kan komme av leie til babyen, hvis den ligger høyt oppe mot ribbena

Jeg har også vært kvalm etter frokosten om morgenen, og er 36+3

Skrevet

hm ja,kanskje det er det da..Hvor lenge kan det vare da? Prøver å ligge på siden om natten men blir en del runder...til slutt sovner jeg jo i hvilken som helst stilling =)

Skrevet

Smerter øverst i magen kan være tegn på svangerskapsforgiftning så jeg ville absolutt ringt føden om jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...