Gå til innhold

I natt drømte jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg var gravid! Tok først en graviditetstest, men jeg hadde glemt hvordan de skulle se ut, så jeg var sikker på at 2 streker var negativt. Så neste morgen kom jeg på at 2 streker egentlig var positivt, så tok den opp av søppla og ble kjempe glad=P

Så tok jeg en til bare for sikkerhetsskyld og den var også positiv. Så kom kvalmen og oppblåst mage og alt.....

Det var en festlig drøm altså! Hi hi..

Skulle ønske den var sann.....*drømme*

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...