LilleTrille med en tulle Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 at jeg var gravid! Tok først en graviditetstest, men jeg hadde glemt hvordan de skulle se ut, så jeg var sikker på at 2 streker var negativt. Så neste morgen kom jeg på at 2 streker egentlig var positivt, så tok den opp av søppla og ble kjempe glad=P Så tok jeg en til bare for sikkerhetsskyld og den var også positiv. Så kom kvalmen og oppblåst mage og alt..... Det var en festlig drøm altså! Hi hi.. Skulle ønske den var sann.....*drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå