Gå til innhold

hadde dere klart å la vær å titte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye flammen va her på besøk før jobben i dag å han glemte å legge ned msn siden sin... da jeg sku sette meg med pc en stod det åpent vindue av en samtale mellom han å en venninde!

Jeg klarte ikke la vær å titte desverre!!

Han sa noe som holder på med en ny en nå, hun skrev: ENDA en stakkars alle jenter du bare dumper på veien!! Hun spørr: E hun fin da? Han svarer: vet ikke... søt hvertfall.

Blir veldi i tvil jeg nå!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nysgjerrighet drepte katten...

dubør kanskje spørre han om det på en eller annen måte.....

Skrevet

Sånn går det når man er litt snik :)

Er vel bare å la ting gå,se om det kommer dårlige vibber,for så å dumpe han først hehe

Skrevet

oi....kjipt...

jeg skjønner at du tittet, men noen ganger spørs det om det ikke er bedre å ikke vite alt. Jeg leser aldri slike ting..ikke fordi jeg er så utrolig moralsk, men fordi jeg bare blir lei meg og tolker alt hit og dit. Ikke sikkert du trenger å legge så mye i disse kommentarene, men nå som du allerede har sett de tviler jeg på om du klarer å la være

Skrevet

Jeg tenker at du kanskje burde være glad du så det der jeg så kan du dumpe ham før han rekker å tråkke på deg.

Skrevet

haha du er bare enda en av horene hans.. du fortjener det sikkert!

Skrevet

Herregud, det var jo kjempeuskyldig!!! Har du noensinne hørt om en gutt/mann som ikke er litt tilbakeholden overfor vennene sine på begynnelsen av et forhold!? Synes han svarte greit, jeg. Han synes du er søt, såpass klarte han å si, og vil neppe avsløre noe særlig mer før han vet hvordan det går. Helt fair.

Jeg hadde forresten også tittet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...