Millemor78 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hei! Jeg er litt i sjokktilstand i dag. Har ikm på lørdag, men fikk en følelse over meg i går kveld og tok en test fra billigtester før jeg la meg. Og der dukket det opp en svak, men tydelig strek (altså fire-fem dager før ikm)! Fikk positivt resultat på test i morges også. Er så glad og full av rare følelser! Det er første gang jeg er gravid, så det føles litt nytt og skummelt. Vi har prøvd siden i fjor høst og begynte å bli bekymret for at det kanskje var noe i veien med oss. Har bestilt time hos legen nå og er helt vimsete i hodet. Føler ikke at jeg får gjort noe på jobb i dag! Mannen min kommer innom i lunsjen med en cb-digital test - håper den viser det samme. Lykke til alle sammen! Hold ut og vær tålmodig :-) Klem fra meg
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye!!! Dette viser at det er håp for alle! CB-testen er garantert pos!!
Mikkemafian Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 ÅÅhh det er så moro når noen med mange pp-er endelig lykkes. Gratulerer så mye!!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Så gøy! Gratulerer så utrolig masse!! Du er nok helt sikkert gravid Si ifra hvordan det går med Cb-dig. testen da! Kanskje billigetester ikke er så dårlig heller? Nei, så gøy.. Dette vider at det er håp!! Håper jeg også får den følelsen en dag!!! Du er jammen heldig!! :-)
Millemor78 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 CB-digital viste gravid-tegnet! Så da kan det vel ikke være tvil...
MrsMayer ♥ Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer!! Det er alltid koselig når de som har prøvd en stund får det til!
jakter på nr 2 Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer kjempe masse. Jeg har det på samme måten. 7/8pp og gikk hjem fra jobb idag pga at jeg var så dårlig, tok med en test hjem og der stod det GRAVID. SKulle heller ikke hatt mensen før til helgen. Lykke til. Håper spirene våre sitter
Millemor78 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 Tusen takk for gratulasjoner og grattis til "hilde med første spire i magen". Satser hardt på at vi ikke mister spirene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå