Gå til innhold

Hjelp!!! Begynte å blø i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+ 4 i dag. Da jeg sto opp hadde jeg litt mensmurringer og begynte å blø.... Akkurat som om jeg har mensen.... Fikk time hos lege med en gang. men han gjorde ingenting. Sa at det sikkert var en SA og at jeg skulle få UL når blødningen hadde gitt seg.... Så tok jeg blodprøve for å måle hCg, men fikk ikke noe svar. Er dette vanlig prosedyre? Skal jeg bare sitte her og vente og lure på om det har gått galt? Er så trist jeg nå, vet ikke hva jeg skal gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA i juni, desverre var det akkurat som du fortalte at jeg stod opp og beynte å blø. Fikk time oss legen min med en gang, han sa også helt sikkert at det var en SA men fikk ikke time oss UL på sykehuset. Legen ba meg komme tilbak i morra og da krevde han UL på sykehuset og jeg fikk det. Når jeg kom ned så sa legen at jeg har krav på å komme til UL viss det er fare får SA/legen mener dette. Jeg hadde ikke sluttet og blø så jeg hadde nok ringt til legen en gang til eller ringt til kvinnelig gynokologisk avdelig på sykehuset ditt.

Håper dette hjalp deg litt og masse lykke til vidre.

Skal krysse fingrene får at det ikke er en SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...