Gå til innhold

Dere som jobber: 100%, 80%?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som jobber, har dere 100 prosent stilling eller 80 prosent etc? Har dere en fri dag da eller jobber dere kortere dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 100% stilling med "ukurante" arbeidstider og har dermed 2 dager i uka hvor jeg jobber 10-11 timer, mens jeg da bare jobber 5,5 timer de korte dagene mine. Siden jeg jobber annenhver lørdag har jeg fri annenhver fredag (motsatt helg). Da jeg jobbet 80% i samme type stilling jobbet jeg likt, men hadde en ekstra dag fri pr uke.

Skrevet

100%, men har relativt korte dager de fleste dager i uken (8.15 - 15 + 8.15 - 16 en dag i uken). Eller dvs, arbeidsdagen fortsetter jo gjerne utover kvelden da.

Skrevet

Jobber 80 %, fri mandag og jobber 8.00- 15.30 fra tirsdag til fredag.

Skrevet

100% - jobber fra 8-15.30, men har fleksitid, så jeg kommer til å jobbe fra 07.30-15 når jeg kommer tilbake etter perm - men nå i begynnelsen skal jeg faktisk jobbe fra 07.30-14 pga jeg får ammefri:o)

Skrevet

Jeg jobber 100%. Kun dagtidsjobbing da, og det er jo veldig greit.

Jobbet 80% en periode, og da hadde jeg en ekstra fridag i uka.

Skrevet

Jeg er nå i permisjon, men har jobbet 100% 08-16 mellom permisjonene. Skal be sjefen om redusert stilling når jeg begynner igjen, håper å få jobbet 90% stilling og da kl 08 til kl 15:15.

Skrevet

Er det lov å spørre hva dere jobber med? Mange som jobber 100 prosent ser jeg.

Skrevet

Jobber 100%, 8 - 16 hver dag.

Skrevet

Jeg jobber i butikk med åpningstid til 20 og 18 i helger.

Skrevet

Jobber 100%

Har en lang dag i uka og en fridag, jobber annenhver lørdag :o)

Skrevet

Jeg jobber 75% og stortrives med det. Jobber da hver dag 9-15. Med litt tøying i begge ender. Noen stille perioder blir det mindre og noen blir det mer. Enkelt å jobbe opp litt avspasering da om det skulle være nødvendig... Sitter i resepsjonen til et lite firma.

Skrevet

Jeg jobbet 80% en periode etter permisjon med barn nr 2. Da jobbet jeg 5 dager i uken, men litt kortere dager. Helt nødvendig for å rekke å levere/hente i to ulike barnehager. Merket egentlig bare på lønnsslippen at jeg jobbet redusert. Følte at dagene uansett bare ble stress og mas.

Skrevet

Jeg jobber 100%. 07.30 - 15.00. Jobber på lønningskontor :)

Skrevet

Jobber 100%

8.00 til 15.45, men bare til 15.00 i sommermnd.

Skrevet

Skal jobbe 66% natt når jeg starter etter perm i oktober. Sykepleier.

Skrevet

Jobber 100% og laaange dager, fra 830 til 1730..

Skrevet

tja jeg har egentlig 80% stilling og skal ha fri en dag i uken, da onsdag.. men jeg jobber 100% alikevel pga sykdom på jobb. HAAATER det.

Skrevet

100% stilling som lærling i barne og ungdomsarbeiderfaget.

mandag, torsdag og annenhver fredag jobber jeg fra 14 - 22

tirsdag og onsdag fra 14-18....eller så var det 12-18....husker ikke helt.

fri annenhver helg(fredag og lørdag)

Skrevet

Jobber 100%, til vanlig jobber jeg 08.00 - 15.30, men har flexitid (7-18) med kjernetid 9-14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...