Gå til innhold

Hjelp!!! Begynte å blø i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+ 4 i dag. Da jeg sto opp hadde jeg litt mensmurringer og begynte å blø.... Akkurat som om jeg har mensen.... Fikk time hos lege med en gang. men han gjorde ingenting. Sa at det sikkert var en SA og at jeg skulle få UL når blødningen hadde gitt seg.... Så tok jeg blodprøve for å måle hCg, men fikk ikke noe svar. Er dette vanlig prosedyre? Skal jeg bare sitte her og vente og lure på om det har gått galt? Er så trist jeg nå, vet ikke hva jeg skal gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Stakkars deg. Synes masse synd i dag. Dessverre er det vanlig at de ikke gjør så mye mer enn det når du er kommet så pass kort. De vil t.o.m. ha problem med å se hjerteslag så tidlig, med de vil kunne se om det er et foster og om det er i livmora eller utenfor. hCg nivået måler de med noen dagers mellomrom for å sjekke om det øker eller synker. Dersom det stiger så er det fortsatt håp. Jeg har hatt blødninger tidlig i begge mine svangerskap, så ikke gi helt opp enda.

Krysser fingrene for deg.

Klem

Skrevet

Takk for det.... Håper jo at det skal gå bra, men tror det egentlig ikke.... Hadde bare vært greit å fått et svar. De sa jeg ikke fikk svar på hCg prøven før om ei uke...?

Skrevet

Jeg opplevde det samme da jeg var 11 uker på vei. Jeg gikk på legevakta, men var ikke stort de kunne gjøre der. Tok en graviditetstest som var positiv, også ble jeg sendt til kk på UL. Ved innvendig UL så kan de se hjerteslagene(selv i uke 6 tror jeg). spiren sparket og slo og hjerte dunket, var kjempe lettet da jeg så dette. Er vanlig å blø litt innimellom, er ikke noe å bekymre seg over. Men det må selvfølgelig sjekkes(hva det kommer av)

Jeg ville krevd en innvendig UL hvis jeg var deg. Du kan jo ikke bare gå rundt å vente uten å vite noe.

Blødde du mye? blør du fremdeles?

Om det er mye blod og det ikke stanser, så tror jeg sjangsen for SA er større desverre....

Ønsker deg lykke til i alle fall. Krysser fingrene for at det bare er en liten blødning og alt går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...