Maud Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Storebror ligger som et slakt i senga si med høy feber (og farget hår, men det har ingen ting med feberen å gjøre, men jeg skvetter når jeg ser ham...). Han har vondt i halsen sier han og er helt utslått. Minstesnupp sover ute i vogna etter en strevsom natt med mange oppvåkninger og masse snørr og gørr. Etter RS-infeksjon da hun var seks uker kjenner jeg at jeg blir litt redd av forkjølelser. Lillebror sov til ni i dag, det er to timer lengre enn han pleier. Han sa også at han hadde vondt i halsen. Hadde ikke feber og allmenntilstanden var bra, så han er i barnehagen. Håper dette er noe som går fort over :-(
Trollmora Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Huff så trist det er med syke barn! Håper feberen går fort ned slik at Storebror snart er på føttene igjen med sitt fargede hår. (Hvilken farve?) Skal krysse fingre for at lillebror ikke blir dårlig og at Minstesnupp slipper mer forkjølelse. Kjenner at jeg selv er snart fremme med hånden for å kjenne på hodet til Eldstemann hvis han er grinete. Hans runde i sommer med feber sitter godt spikret i sjela mi....... Stor trøsteklæm til hele Maud-familien )
Maud Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Takk for klem. Håret skulle være grønt, men er egentlig mest turkist... I følge frisøren vaskes det fort bort :-o
frøydis m/ 4 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Her er vi også forkjølet, men har sluppet unna feber og slikt. Minsten er tett og full av snørr og gørr... Mellomfrøken hoster og slimer... Vi hadde jo også en runde med RS-virus i vinter og legen på sykehuset sa at etter å ha hatt RS så var man imun i to år. Det vil jo si at vi ikke trenger å bekymre oss for at de skal få det om igjen for etter hva jeg skjønte så var det helst babyer som ble så syke av RS. Sender bli frisk klem til dere! Forresten er det nok stilig med turkis-grønt hår!!! :-) Tipper du finner mye av fargen igjen på putetrekket når storebror står opp av senga.
Maud Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Immunitet er bra. Det visste jeg ikke :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 ... Så e det på a'n igjæn... barappabapa på a'n igjæn barappabapa på a'n igjæn, på a'n igjæn.... God bedring til alle sammen min venn! Sommeren er best, ingen protest!
iznogood Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Det er virkelig ikke noe stas når alle sammen er tufse. Håber det er noe som har kommet fort og forsvinner fort. Ellers er jeg veldig imponert over at storebroren følger iznogoods eksempel og satser på grønt hår :-) Det er så stilig som bare det! Stor god-bedring-klem til Maud-familien!
moomy venter nr 2 Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Æsj så kjedelig:( Men GOD BEDRING til alle sjukligene og håper det går fort over. Det er slitsomt når det står på men du verden så godt når alle er friske igjen:)
Dailis Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Kjedelig med syke barn. Her har det og blitt litt halsvondt, jeg og. Gikk til legen i dag og det var steptokokker uten vanlige synlige tegn. Det har jeg vært borti noen ganger nå...sånn hvis det ikke går fort over er det kanskje lurt å ta en prøve. Stakkar små... Det er vondt med syke barn, god bedring til alle dine små.
Dailis Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Forresten, min lillesøster farget og håret grønt med slik som bare skulle vaskes ut. Det gikk aldri ut det, måtte vokse og klippes (festlig med langt hår...) Da sa frisøren at grønt går aldri ut av håret. Men stilig at han får prøve ut slike ting:)
Sara Rompompei Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Usj, så kjedelig å være syk da. Håper han er på bedringens vei nå. Grønt er skjønt, rett og slett. Her har vi hårfarge på spray som storebror bruker når han skal på fest. Turkis og grønn hanekam er favoritten hehe. Gjerne med litt glitter i også. Men heldigvis så lar det seg vaske ut da, så da går det jo an. God bedringsklem til dere )
coscos Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Sender lange god bedring-klemmer bortover jernbarneskinnene fra meg til deg! Håper storebror, lillebror og minstesnupp alle sammen snart blir bedre. Her er lille turbo M også forkjølet, nesa renner og stemmen er helt hes når han gråter (ellers høres han helt normal ut). Litt varm, men ikke feber, heldigvis. Han tok vaksine forrige uke, så kan jo kanskje være noe som kommer av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå