Mamsen og lillegutt Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Vi har en liten en på 13mnd. Og jeg er veldig babysyk på en liten søster eller bror til han. Meg og samboeren ble enig om at jeg skulle ta ut spiralen. Og jeg har time neste onsdag for å ta den ut. Men nå når det nærmer seg timen,så begynner jeg å få sommerfugler i magen og blir nervøs.... Vanlig? Jeg vil jo ikke ombestemme meg tror jeg
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hehe, ja tror det er normalt ) Skal se du smiler som en sol når du ser du er gravid på testen en gang i fremtiden, så blir du litt nervøs igjen... så gla.. så nervøs... hehe...
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 hehe....Ja jeg tror jeg kommer til å bli gla når jeg får positiv test. (håper det ikke er så langt inn i fremtiden) Og neste tanke blir vel: "hvordan skal jeg klare å ta vare på 2 unger?" de som har 2 unger sier at de var mer nervøs for nr 2 enn nr1. for på nr1 visste de ikke hva de gikk til...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå