Gå til innhold

Fri på onsdager...?


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare her skolebarna har fri på onsdager...(1 kl til 4 kl)...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har det der en venninne av meg bor. Det er i rogaland:-)

Skrevet

Her jeg bor, har en av skolene fri hver onsdag, det har de ikke på den skolen mine barn går. Men så går de på den andre skolen lengre dager de fire andre dagene. Eller lurer på om det ble slutt på å ha fri onsdager for alle fra og med i år faktisk når jeg tenker meg om. Men har iallefall hatt det fram til nå, og langt tilbake. Når jeg startet på skolen kan jeg huske at vi gikk på skolen mandag onsdag og fredag.

Skrevet

Ja, slik var det her også når jeg var lita, gikk 3 dager i uka fram til 4.

Barna går fra 8 til 14, 4 dager i uka...

Alle grenda skolene har vist fortsatt fri på onsdager her i kommunen, mens hovedskolen måtte gi slipp på den i år, da timetallet ble utvidet med noen timer..., fikk det vist ikke til å gå i hop..:)

Skrevet

Her går de fem dager i hvertfall. Korte dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...