h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Er det bare her skolebarna har fri på onsdager...(1 kl til 4 kl)...?
bambi på isen Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 De har det der en venninne av meg bor. Det er i rogaland:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Her jeg bor, har en av skolene fri hver onsdag, det har de ikke på den skolen mine barn går. Men så går de på den andre skolen lengre dager de fire andre dagene. Eller lurer på om det ble slutt på å ha fri onsdager for alle fra og med i år faktisk når jeg tenker meg om. Men har iallefall hatt det fram til nå, og langt tilbake. Når jeg startet på skolen kan jeg huske at vi gikk på skolen mandag onsdag og fredag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Ja, slik var det her også når jeg var lita, gikk 3 dager i uka fram til 4. Barna går fra 8 til 14, 4 dager i uka... Alle grenda skolene har vist fortsatt fri på onsdager her i kommunen, mens hovedskolen måtte gi slipp på den i år, da timetallet ble utvidet med noen timer..., fikk det vist ikke til å gå i hop..
~~DoraDora~~ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Her går de fem dager i hvertfall. Korte dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå