6Ymamma Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Ser et innlegg lengre nede her om tema vogn i barnehagen. Min datter på 7år har gått i en privat barnehage å der hadde de soverom og egne vogner. Å så har hun gått i kommunal barnehage, men da var hun så stor at hun sov ikke eller hvilte... Nå skal lillemann begynne i en privat barnehage, eneste jeg vet er at jeg ikke så noe soverom....
melkekua™ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det er vel det mest vanlige ja ) men hør med de ansatte.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 De fleste har nok i dag med egne vogner. Det må jeg til gutten vår, og der jeg jobber har de med egne vogner. Har nettopp kjøpt ny bruktvogn på finn, 500kr for en litt eldre simo kombi vogn, helt super til sovevogn i bhg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 I vår kommunale måtte vi ha med egne vogner ja (feil-leste overskriften din litt først og trodde du mente egne som i kun for bhg, hehe, vi hadde jo den samme som vi brukte hjemme). De hadde soverom, men prøvde å få alle til å sove ute så det ble mest oversiktlig og samlet da de ofte hadde utetid med de større mens de minste sov. Vi gadd ikke ta med vogna hjem hver dag, så da satte bhg den i eget, låst vognskur ute.
6Ymamma Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Lillemann sover IKKE i vogn..han er ikke noen vognsover, har nesten aldri vært det heller av en eller annen merkelig grunn, så dette kan bli et problem... Hun størsta hun kunne ha sovet i vogn hele tiden om det gikk an...barn er så forskjellig på det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå