Gå til innhold

Sexlyst kom til meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har null sexlyst for tiden! Poden er 7 mnd, og sex frister ikke i det hele tatt. Det gjør det ikke bedre av at mannen min er overvektig med mage heller... har gitt hint, vært direkte og alt for å få han til å forstå at han burde slanke seg slik at jeg skal få mere lyst...men da blir han sur/lei seg og mener jeg ikke elsker han høyt nok....?! Jeg elsker han veldig høyt jeg, men synes ikke det er sexy med den store magen. Skulle ønske han kunne gjøre en innsats, om ikke for seg selv så for meg, for oss!

Kjenner et snev av misunnelse når jeg ser andre par, som ser spreke og ikke tjukke ut.... mannen min synes jo det er flott at jeg er slank, så hvorfor skal ikke jeg få ønsk at han var litt mindre over magen også??

Jeg savner et sexliv, men den magen plager meg........jeg blir så opptatt av det når vi har sex at jeg glemmer å nyte akten...... er jo tungt bde for meg og for han...uff høres så trist ut, men er sånn jeg føler det!

Andre i liknende situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

hmmm jeg har det ikke akkurat slik som deg, mer omvendt. Jeg er ikke direkte overvektig, men det ville ikke være noe farlig eller problem om jeg tok av meg feks 5 kg. Da ville jeg sett en god del bedre og mer "fit" ut.

Men jeg er sammen med en gutt som er særdeles godt trent og ser bra ut året rundt. Jeg digger kroppen hans, og magerutene og de definerte musklene hans(er ei muskelhore..._).

Etter en fødsel for 13 mnd siden og ny graviditet nå(er 6 mnd på vei), så er ikke akkurat differansen blitt noe mindre mellom meg og han....

Og min store motivasjon, ved siden av eget velvære, er at jeg ønsker å se skikkelig bra ut for min kjære! Det synes jeg han fortjener, som ser så bra ut og holder seg i så god form!! JEg vet at han liker godt trente damer, og det var jeg før graviditetene, så jeg er rimelig trygg på at han digger meg når jeg er trent.

Jeg gleder meg så til å bli i så god form at jeg ser så bra ut at min kjære er skikkelig stolt, OG sexlivet får en skikkelig kickstart av det- det vet jeg :) JEg får lyst å vise meg fram, han nyter at jeg gjør det, vi blir kåte, mer utholdende, jeg får mer selvtillitt og jeg føler meg ennå tryggere på min kjære!!

Selv om jeg er 100% overbevist om at han elsker meg, og at han er verdens mest trofaste, så fortjener han at jeg tar vare på meg selv, slik at jeg er fornøyd OG han er fornøyd(aller helst vil jeg overgå hans drømmer om "min perfekte kropp")

Herregud som jeg gleder meg til å begynne å amme og trene som ut av hælvete.....!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...