Gå til innhold

Hjelp!!! Begynte å bløi dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+ 4 i dag. Da jeg sto opp hadde jeg litt mensmurringer og begynte å blø.... Akkurat som om jeg har mensen.... Fikk time hos lege med en gang. men han gjorde ingenting. Sa at det sikkert var en SA og at jeg skulle få UL når blødningen hadde gitt seg.... Så tok jeg blodprøve for å måle hCg, men fikk ikke noe svar. Er dette vanlig prosedyre? Skal jeg bare sitte her og vente og lure på om det har gått galt? Er så trist jeg nå, vet ikke hva jeg skal gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, litt samme problemstilling som jeg skrev på et innlegg litt tidligere. men jeg trodde man kunne få svar på blodprøven med en gang?

Det er jo ikke sikkert det er en SA, mange blør jo i første del, men det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente:-((

Vet det er skikkelig pyton, gråt og gråt igår kveld. Men det er som det er og blir som det blir. Hvis det er SA, så får man jo trøste seg med at det da ikke er et frisk embryo, og at kroppen gjør en fantastisk jobb med å "kvitte seg med" noe som ikke er liv laga. Innmari mager trøst, jeg vet det....

Tvi, tvi!

Skrevet

Jeg blødde mye!!! De trodde det var en SA, men ga meg ikke før jeg fikk ul samme dag. Og vops, der var det et bankede hjerte. :)

Jeg skal ikke gi deg falske forhåpninger - Men det finnes et lite håp.

Skrevet

Hvor langt var du på vei da? Jeg er 6+ 4, og legen min sa at det ikke var noe vits med UL for det var for tidlig å se noe.... Men jeg mener noe må man jo kunne se....

Skrevet

jeg tok tidlig ul 6+1 pga liten blødning og så hjertet,så du skal kunne se det på ul nå!

Skrevet

ville bare si at dersom det er SA så er det i alle fall kjempevondt! Kjenner flere jeg som har blødd relativt mye uten at det det var noe galt :) så ikke fortvil enda kjære deg :)

Skrevet

ville bare tilføye at hcg-svaret sikkert må sendes til nærmeste sykehus for analyse og tar ssikkert ca 2 dager før svaret kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...