Gå til innhold

Største levende familie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Guniess rekorder i går, og den største levende familie bodde i england, og de hadde 20 barn... fått 20 siden de giftet seg i 1978...

men det var vist ikke rekorden, for ei russisk dame fikk vist 67 barn???

Det var vist en haug med 4 linger, 3 linger og tvillinger....hmm

Og jeg som strever med 2....hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg så også det om den engelske familien igår. Hun der mora hadde vel omtrent gått gravid nå i strekk siden de giftet seg omtrent.. For en gjeng.. Og så bo i ett vanlig hus da. Ikke sitte plass til alle. 20 liter melk om dagen osv. Skjønner ikke at de har råd til det jeg da men.. Og satt og lurte litt på hvordan de hadde sengeplass til alle..

Skrevet

En ting er alle de praktiske tingene, men hva med å ta seg av de barna og kjenne dem, da? Følge opp på aktiviteter og slikt blir vel nærmest umulig?

Vi har liksom satt grensa på 5 vi, og jeg synes det er mange.. hehe.

Skrevet

Det var vist senge plasser i alle rom, så tegninger over det... og ved måltidene hadde de "turnus" så alle barna fikk spise ilag med foreldrene sine minst 1 gang i uka...hehe:P

Skrevet

Jeg synes synd på de største barn i den familie. Ofte er det jo slik at de blir pålagt å hjelpe til. Synes der er urettferdigt at pålegge de ansvar for små søsken -de har jo ikke valgt det selv.

Å lage turnus for at alle kan spise med foreldrene 1 (en) gang i uke synes jeg faktisk grenser mot mishandling. Tenk deg at dine foreldre har så lite tid til deg at de må avsette tid til å spise med deg. Vil neste si det er en barnrett å få lov å spise med sine foreldre hver dag (ja da nå tenker jeg ikke på aleneforeldre/skilte - de barn spiser tross alt med en av foreldrene)

Skrevet

Ja jeg fikk med meg dette med turnus av måltider.. Var jo helt ille, men i ett lite hus så er det vel helt umulig å få spiseplass til 22 stk.. Ja skjønner ikke poenget med så mange barn jeg da. Kan jo umulig følge opp alle i det hele tatt. Det er jo praktisk umulig og få det til. Av fotballkamper og andre fritids aktiviteter, lekser skolemøter osv.. Men den eldste var vel gansge gammel.. Flytter vel ut fortset mulig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...