Gå til innhold

Idag begynte snuppa på stor avdeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har lillesøster på 2 år og 8 mndr begynt på storebror sin avdeling, var litt skeptisk til hvordan "innkjøringa" skulle gå, har hatt ferie i 6 uker og hun har ikke vært så mye inne på den avdelingen før (litt ved levering og henting). Men når jeg hadde vært der i 10 minutter med henne sa hu at jeg kunne gå. Syns jo jeg måtte være der lenger, så jeg var der i ca 30 minutter før jeg sa hadet og gikk, hun vinka bare og sa hadet og tegnet videre som om hun skulle gått der inne alltid. Storebror hadde funnet igjen en kamerat, så han så hun heller ikke. Regner med de ringer hvis det plutselig skjærer seg, slutta med bleie har hun også gjort, så nå har jeg "store" unger. Eldstemann begynte i 2 klasse idag, midterste er førskole gutt og lille snuppa som plutselig ikke var liten lenger :-)

Hmmmm, tiden går alt for fort, er litt vemodig å ikke skulle ha flere barn, men kan jo ikke forsette å få unger i all tid heller, de skal jo følges opp også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, utrolig hvordan tiden flyr....'Husker også at jeg hadde de samme tankene når den største ungen min begynte på stor avdelig, og de samme tankene kom når minste begynte der...:)..

Skrevet

Vesla mi hadde første dag i barnehagen i dag. Aldri vært der før.... Spennende det også... Skal love deg at tiden går fort. Syntes ikke det var lenge siden jeg fulgte førstemann i barnehagen, nå går hun i 9. klasse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...