En liten en til? Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 baby, morkake og fostervann utgjør vel endel tilsammen, og så mister man vel endel kilo rett etterpå.....? Venninna mi gikk ned alle kiloene hun hadde gått opp i løpet av de første to ukene.....
Lilja121 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Her finnes det nok dessverre ikke noe fasitsvar. Folk har forskjellig mengde fostervann osv. En venninne av meg 'tisset av seg' masse kilo i løpet av de første 2-3 dagene. Der var kroppen full av vann.
temine Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg gikk opp 7 kg i sist graviditet. De vasr borte dagen jeg fødte. Så forsvant 7 til de første 14 dagene, men når jeg slutta å amme kom 4 på igjen på en uke.
sonnenschein Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde 10 kg mindre da jeg kom hjem igjen fra sykehuset med lillegutt i armene....
Julia/Julie Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Jeg har lest et sted at morkake, fostervann, større pupper og foster utgjør ca 8 kilo av vektoppgang. Hvor mye man går ned rett etter fødselen er individuelt, men fasongen er vel ofte anderledes enn før fødselen?:-)
Svensk Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Vægde 8respektive 5 kilo mindre nær jag kom hem fra sykehuset æn nær jag drog dit. Miste 5 kilo till raskt de første ukerne , Så gick det tregt. Men kroppsfasongen var ju inte helt den samme. Stora pupper og sladder runt midian (vilken midja?). Tror kanske det också hade sammenheng med att jag under mine graviditeter ikke vart i form till trim.
jurgita&runa&trym Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Jeg veide akkurat det samme som før jeg ble gravid, 3 dager etter fødselen...så det er vel avhengig av kroppen tror jeg...
Mamma til to tette Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Gikk ned 8 av 10 kg på sykehuset, gikk ned de to siste når jeg fikk brystbetennelse og innen 1 uke var jeg tilbake i gammel dongeribukse ,-)
Saltlakris Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Jeg gikk på vekta rett etter fødselen, og da veide jeg 8,5 kilo mindre enn jeg gjorde da jeg gikk i fødsel
eple3 Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 3 etter fødselen hadde jeg kun gått ned 2-3 kg, men jeg mistet mye blod (men fikk fylt på mye også), og var veldig ødematøs /mye vann i kroppen etter fødselen pga dette så det er kanskje grunnen til at jeg ikke gikk ned så mye da. Jeg la på meg 13 kg i svangerskapet og 2 uker etter fødselen var jeg nede i min før-gravide-vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå