Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Uff, jeg er ganske bekymret. Er ifølgemenstermin 6+6 idag. Har hatt lite symptomer, noe murringer, stikk i lysken og kanskje antydning til ømme bryster. men ikke noe særlig mer. Litt uggen til tider, men det er bare før jeg spiser og kanskje bare innbildning. Igår kveld merket jeg litt blodtilblandet utflod, ikke friskt blod, men bare bittelitt brulig/rødlig skjær. Murrer litt i magen. Så ble jeg jo bekymret da, for MA, SA og alt det der. Eller kanskje jeg ikke er gravid lenger og det er mensen som er på vei. Har bestilt time til lege idag, men hva kan han gjøre? Tar de blodprøve for å sjekke Hbc? Ellers vet jeg han har sånn apparat for å høre hjeretlyd, men er det for tidlig?
LilleSolaMi<3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 vet hvordan det er å være bekjymret! man er ikke noe mere gravid selv om man har masse symptomer=)så det er nødvendigvis ikke noe negativt! jeg hadde brun utlod,lyserosa utflod og litt friskt blod fra 5 til 6 uke. var kjempenervøs og bestilte meg ul,og da var alt fint og så lille hjerte som slo! livmora jobber og strekkers seg,nye skjøre blodårere som lett kan briste,det er mange som har små blødninger! nå kan jo ikke jeg garantere at alt er 100% bra, men tror nok du kan ta det med ro,så lenge du ikke blør masse og har vondt=)
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Ho, ho, skjønner jeg er veldig opptatt av dette, og kanskje rimelig hormonell, for når jeg leste svaret ditt, ahdde jeg bare lyst til å skrike at jeg elsker deg. Så takk for oppmuntrende ord. Skal ikke så mye mer til.
LilleSolaMi<3 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 det er ikke noe som skal til før man nesten dør av bekymring! men som regel går det bra! er tilogmed de som har skikkelige styrt blødninger,og som det går bra med! men man blir spesielt opptatt av det negativer på slike forumer,for de som mister er litt overrepresentert i forhold til de det går bra med! men er jo myyye større sjanse for at det går bra enn at det går galt=) du skal nok se alt er i orden der inne=) ønsker deg masse lykke til med lille spiren=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå