Gå til innhold

Er det ikke typisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 4 år og ei jente på 4 mnd. Han pleier å stå opp 06.30-07.00 - i allefall i helgene. Hun pleide å sove litt lengre. Kunne godt ligge og dra seg til 9 innimellom.

Hva skjer, den ene dagen sønnen min da sover til 08.30 så mener minsta at det er et passende tidspunkt å bæsje kl 06.30 og så selvsagt stå opp. Så har det blitt sånn nå da, at HAN vil sove lenge, men hun sier takk for seg kl 06.30. Jaja, tenkte jeg, men i dag så var det HAN som sto opp kl 0630 (for å bæsje...) og hun sov til 08.00. Hva er greia, har de sånne hemmelige møter der de avtaler hvem som skal bæsje når og hvem som skal sove lengst? Tror jeg må begynne å følge litt med dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Murphys law og tingenes iboende faenskap har nok en stor innvirkning her...

Flisa mi sover lenge når hun skal i barnehagen og våkner med fuglene i helgen- go figure!

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Tvillingene mine avtaler også seg i mellom (De er 6 måneder). "- Hvis du bruker en halvtime på å sovne, når vi skal ha første duppen, så skal jeg våkne med et vræl akkurat i det du lukker øynene" -"Greit, men da er det min tur til å bæsje klokka 12 i natt, så kan du bæsje klokka 2".

Skrevet

Nettopp! Jeg må bare finne ut når disse møtene skjer!

Skrevet

He he he.....slik er sønnen min og. Når helgene kommer, våkner han kl. 6 både lørdag og søndag. De to dagene vi kan sove lenge.

Men når mandagen kommer og vekkeklokka ringer kl. 7, så er det rett og slett umulig å få vekket han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...