Gå til innhold

Hvilke merker har dresser med uttagbart for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg hadde faktsik ikke trodd jeg kom til å bli med i dressdebatten, men jeg blir jo helt svimmel av å skulle finne ut noe.

Jeg vil helst ikke ha noe altfor dyrt jeg da. Vi har studentøkonomi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Troll som jeg vet om, og de er jo dyre,,type 1400,-

Skrevet

Flere som har snakket varmt om at Reflex også har dette, til halve prisen av Troll :)

Skrevet

men reflex har vel ikke uttagbart for....?!

selv har vi troll.

men ser i bhg jeg jobber at også Mikke line ( heter det det?) har uttagbart. også lurer jeg på om jeg har hørt at HH har en også, men det e rjeg usikker på da.

eller så har vel de fra coop det mener jeg å ha sett...

bare ramser opp dem jeg har sett, jeg snakker bare godt om troll;) for det er den eneste jeg har prøvd på mitt barn...

Skrevet

Jo, syns jeg har sett det i debattene om dress de siste dagene at de har fått en ny. Men ikke prøvd selv så jeg aner ikke :)

Skrevet

Helly hansen sin vinterdress har avtagbart for. Koster 599 på Coop Obs no

Skrevet

Mikkeline har det. Vi hadde den ifjor. Men i år skal jeg ha en med fast fór, synes det var styrete med det fóret som ikke satt ordentlig fast. Jeg tok det jo aldri ut uansett...

Skrevet

Kjøpte reflex sin i fjor og håper de har den år også. Kostet 7-800 men da har du jo en dress hele året, fra høst og mest sannsynlig helt til neste høst. Var god og varm, aldri våt + kjekt ullfôr til de dagene regntøy måtte på.

Skrevet

Jeg har kjøpt Reflex sin dress med uttagbart ullfor for 699 kr.. Men er bare Jessheim og Kløfta sin Reflex butikk som tar de inn eller noe. Leste det her inne i går.

Men man får bestilt uansett da..

Skrevet

Begge mine har Reflex vinterdress med avtagbart ull-fleece for til 699, hadde den i fjor og har kjøpt den i år (Bor i Tønsberg.) Kjempe fin dress, varm med for, fin vår og høst dress uten for og bare foret kan brukes alene. Lett og vann/vindtett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...