Snabeltann Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Kom over en brukt drømmevogn på finn, lignende en som jeg ønsket meg til førstemann, men som jeg ikke tok meg råd til.. til dumping pris! den er jo selvsagt mye finere, siden d er en nyere modell også, er jo seks år siden sist! noen som har kjøpt??
Mikkemafian Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Tja.. Det er kanskje ikke koko hvis du har god plass:) Jeg har ikke kommet så langt...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg er heller ikke gravid ennå, men fabler om vogn :-) Tror nok likevel jeg vil vente til jeg er gravid og godt på vei, men dersom det er drømmevogna og du har plass til den høres det jo veldig fristende ut!
Vifikkiaugust Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Tror kanskje jeg hadde venta litt ja, men skjønner det er fristende! Tror jeg hadde blitt litt for besatt av tanken på å bli gravid dersom det i tillegg stod en lekker vogn å venta på gullet. Men det er meg da...
mammas lille prins Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg ville ikke kjøpt den.Fra gammelt av skulle man ikke ha noe utstyr i huset før godt uti sv. skapet. Med førstemann var vi bestemt på det å vente til det var igjen noen mnd, kan hende man blir mere stressa av å se den vognen, og at det er vondt å ha den der hvis ting ikke skjer så fort. Søstera mi hadde kjøpt alt utstyr i uke 12, og på ul i uke 16 fikk hun beskjed om å ta det bort pga det ikke var levedyktig. Tror det var tøft å komme hjem da å vite at alt utstyret sto der. Men har du plass til å sette den unna, så må du nok vurdere hva som passer deg best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå