Gå til innhold

til dere som har hatt mensen men likevel vert gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan blør dere under den falske mensen? varer det like lenge som vanli mens? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og på. Samtidig so lurer jeg også på om kva slaga temp dere har er den høy slik den skal vere ved graviditet eller lav som ved mens?? Kom mensen forsent eller til rett tid??

Skrevet

jeg fikk "mensen" til vanlig tid, men den kom liksom aldri i gang... hvis du skjønner.. hadde bare litt spottblødning i en uke.. testet fordi at mensen var så "rar"

Skrevet

Jeg er vant til å ha litt uregelmessig mens. Men denne gangen visste jeg på kroppen at jeg var gravid (ømme pupper, mensmurringer, god luktesans osv). Jeg testet derfor positivt rundt IKM, og graviditeten var et faktum. En liten uke senere begynte jeg å blø friskt blod, litt murringer i magen. Blødningen stoppet opp etter et døgn.

Hvis jeg ikke da nettopp hadde testet positivt, hadde jeg trodd det var en lett mens, og levd som vanlig videre. Men siden jeg hadde testet postitivt, tok jeg en tur på legevakten og fikk etterhvert UL på sykehuset som bekreftet at jeg fremdeles var gravid. I dag har jeg 3 uker igjen til termin.

Har ikke tempet denne graviditeten. Men da jeg var prøver med nr 1, vet jeg at tempen økte litt rett etter eggløsning og holdt seg høy til jeg sluttet å tempe da jeg hadde testet postivt. Tror det er vanlig at gravide har litt høyere kroppstemperatur enn normalt.

Skrevet

Jeg hadde mensen sist jeg var gravid . Blødde ikke like mye som jeg pleier å gjøre .Det viste seg at jeg var gravid utenfor livmoren og måtte fjerne høyre eggstokk.:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...