Gå til innhold

Loffmusa, hvordan går det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Hvordan gikk det etter turen igår?

Jeg hadde ekstremt med sammentrekninger og kraftige menssmerter i hele går kveld, og utover natten ble jeg kjempedårlig i magen, kastet opp, og tenkte at NÅ er vi igang. MEN dengang ei, det ga seg jammen det ja. Så her sitter jeg da, med baby i magen, og ikke noe skjer.. Usj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda,her sitter jg igjen.

La meg kl 01.00 i går og sov til 07.00 i dag,drit trett.

det ble ikke noe gåtur i går pga jg var helt ferdig.

Etter den store husvasken av hele badet inkl skrubbing av dusjen, vaska alle vinduer,speil og vasket litt flekker på veggene,tørka støv,vasket flere klesvasker,bytta på senga og lufta dynene og støvsugde senga,gulvene og sofaen,,rydda og gjorde masse. hadde kun 2 raske matpauser mens jg åt satt jg på bim.

så satt jg på mat da og sambo kom,vi åt å dro ut i 1,5 t for å se på dynene på kid( lyst på dundyne serru,men måtte tenke om vi sku ha 2 enkle eller dobbeldyne), da vi kom hjem var jg sulten og kvalm,vondt i hue, vondt i mage og rygg,mindte mg om sånn vi føler nåe mensen kommer. og satt i stolen og hadde harde kynnere og sa halvdaut te sambo " du ,det blir ikke noe gåtur", å herregud for en kveld... så på jordmødrene og strikka.... ferdig me bebyteppet i rosa nå da:)

uff da, hehe,kan hende vi 2 følger hverandre helt ut nå;)

termin om 2 dager jg:) og håpet å IKKE gå over:)

Skrevet

Åh du store tid for en energi du har, har jo hørt at man får litt ekstra energi i dagene før fødselen setter igang.. Hmmm

Jeg var ganske aktiv igår selv, datteren vår på 21 mnd tok helt fyr ved legging igår, og HYLGRÅT fra kl 2000 til 2130 da hun kollapset av utslitthet. Sov heldigvis til nesten 0800 imorges, så da var det ikke såååå ille.. (selvom gråtingen ikke er særlig festlig da..)

Jeg har blod på papiret hver gang jeg tørker meg nå, men det er blandet med slim (sorry detaljer), så jeg vet ikke om det kan karakteriseres som tegningsblødning eller rester av slimpropp??

Ja, spørs om ikke vi følger hverandre ut nå, EN dag på overtid er jeg, det hadde jeg virkelig ikke regnet med..

Skrevet

hmm,sku gått ann å tenke på noe annet,men hver kveld jg legger meg så kommer disse ord i hue: " skjer det i natt el imo tidlig?" å ligger å tenker på det før jg sovner.

typisk.

oida,så mye hakke jg så kansje du er et hakk føre meg, men du er jo over datoen å da så:)

har jordmor time i morra:)

Har du åpning el no?

Det ville jg gjerne vist, kansje jordmor kan skjekke dt;)

Skrevet

Du kan fint spørre jordmor om du har åpning, det gjorde jeg, og pga at jeg ikke har slimpropp lenger, ville hun ikke kjenne langt inn, kun sjekke livmorhalsen som jo var meget myk og avkortet. Så hun mente jeg kom til å føde snart, men det er litt kjipt å få sånne beskjeder, da man KAN risikere å gå langt over uansett.

Jeg ligger også hver kveld og tenker at nå skjer det, men nei.. Så det blir urolige netter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...