Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Vi er på bilstoljakt - og min kjære vil ha med iso fix feste uansett. Og jeg vil ha bakovervendt uansett :-) HTS kommer med et nytt bakovervendt iso fix sete ved årsskiftet - og dette har vi lyst å ta med i vurderingen før vi kjøper. Det er så få å velge blandt på markedet sånn det er nå. Men jr kan nok bare sitte i babysetet en mnd eller to til før han er for lang. Vi har ett fremovervendt Recaro young sport sete som er nesten nytt, og går fra 9 kg og med 5 punkt seler. Min bror har en datter som er 2,5 år og sitter fremovervendt i et sete som kan snues. Jeg lurer egentlig på å spørre om vi kan byttelåne sete de mnd frem til jul - for at vi kan kjøpe det HTS setet når det kommer. Da kan vi fortsatt ha minsten bakovervendt.... Er det superfrekt ? Jeg er så usikker.
Mockanin Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det vil jeg tro kommer helt ann på forholdet du har til broren din og svigerinnen din. Hadde svigerinnen min spurt om noe sånt så tror jeg egentlig at jeg hadde reagert med et HÆ... Ikke hadde jeg hatt så lyst til å låne bort bilsetet mitt til henne heller. Og det rett og slett fordi jeg har sett hvordan lånte ting har blitt behandlet av dem. I tillegg har dem hund og jeg ville sagt nei pga. bikkje hår og bikkje sikkel. Vet jo også at barnet hennes får sitte i setet og spise og kose seg med alt mulig rart. Det kan jo vaskes, men blir jo etter hvert slitt pga. vask også.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Skjønner den ja. Men akkurat det blir ikke noe prob. Vi har ikke hund, behandler ting (lånt eller ikke) pent og jr er ikke så stor at han får spise noe som helst i bilstolen enda.
___ Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Hvis det var min bror ville jeg spurt. Kansje dere kan bytte seter for godt og dermed spare et sete totalt begge to? Så lenge dere har et godt forhold der det er greit å si "nei" om det ikke passer, ville jeg forhørt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå