frøydis m/ 4 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Storebror var pakket og klar for ny skoledag i god tid i dag. Jeg lurte på om han skulle avgårde så tidlig for det var i grunnen et kvarter før han behøvde. "Ja, hvis ikke vi skal ta opp Minsten så jeg kan kose han litt før jeg går så", sier Storebror. Gjett om Minsten fikk lov å stå opp med en gang han :-) Flott start på dagen for begge tror jeg.
Trollmora Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Så skjønn han er er! Klart Minsten må stå opp med en gang da slik at Storebror får kost masse før skoledagen starter )
Sara Rompompei Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Ååååå ) Søskenkjærlighet er hærlig. Hadde et bittelite snev av det i dag morges vi også. Storesnupp er umulig å få opp om dagen. Kan det ha noe med skolestart å gjøre tro *humre* Men i dag lempa jeg junior opp til henne, og da strålte hun som en sol med en gang gitt. Det var visst så stas det der at storebror måtte legge seg litt igjen han også for å ble "vekket" av lillebroren sin, hihi. Og lykken varte i omtrent 3 sekunder. Helt til de store skulle på badet og stelle seg, hahaha. Artig med søskenkjærligheten ja ;o)
frøydis m/ 4 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 3 sekunders lykke er verdt å glede seg over :-))))
coscos Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Sånn søskenkjærlighet har jeg også lyst til å se :-) Det er så fint når barn viser ekte følelser, og de sier akkurat det de mener. Tror det er godt at barn har søsken, jeg. Og, nå fikk jeg lyst på en til, men må nok dessverre vente litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå