Gå til innhold

Det går an å stråle over

Anbefalte innlegg

Skrevet

regnvær midt i august også! I sommer når vi hadde det så tørt var det vel mange som lengtet etter regn. Jeg må innrømme at nå er jeg veldig fornøyd hvis vi får ha noen dager med sol og litt sensommervarme, men her har jeg en mann som gikk rundt og strålte litt ekstra i morgentimene fordi ute øset og pøset det ned. Og grunnen var såre enkel: Han hadde igår fått berget inn tørr halm til dyrene. Det ble sene kveldstimer før de var ferdige, 3 nevøer stilte opp for å hjelpe, og regnet idag er liksom lønn for strevet da :-)

Da får jeg bare smile og være enig da, men i morgen håper jeg solen skinner igjen :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humret litt av mannen din nå :o)

Ja det kan være fint med regn, jeg ser at naturen har behov for litt. Her regner det i dag og siden jeg skal ut etter jobb kunne jeg ikke akkurat ta på meg store støvler heller. Så da ble joggeskoa våte før jeg hadde levert på SFO og jeg håper de tørker til ettermiddag.

Håper sola skinner på din kant av landet!

Skrevet

He he Det er jo ingenting som slår den følelsen av at man fikk unna jobben sånn rett før det hadde blitt krise.

Da er det lov å fryde seg over at det bøtter ned synes jeg...

Sånn ellers må jeg vel si jeg holder knappen hardt på solskinn jeg også :o)

Kunne vi ikke fått en liten smak av sol og varme igjen da?

Litt kjedelig å starte på høsten allerede nå synes jeg. Da blir den jo skrekkelig lang da.....

REGN REGN GÅ DIN VEG! SOL SOL KOM TIL MEG!

Skrevet

Jeg har ikke noe som skulle tørt inn og jubler derfor ikke over regn. Det er jo nesten høst allerede og det synes jeg er tidlig! Jeg håper derfor at sola skinner i morgen og at vi får noen varme hundedager snart :-D

Skrevet

Det går an å stråle over regnvær i dag, når man har fått gjort en så god jobb før det startet! Jeg håper nå at det har regnet fra seg på en stund jeg, for til helgen skal vi i hageselskap, så da må det bli fint vær :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...