Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Nå har jeg ventet på å få innvilget full os i 4-5 mnd. Har enda ikke fått vedtaket. Men plutselig, rundt den 12. august så får jeg inn en del tusen kroner. Ringer nav, å det er visst etterbetalingen som er kommet, sånn midt i mnd. å uten at jeg har fått vedtaket. Så da regnet jeg med at jeg hadde fått innvilget full os også. Men det har jeg ikke fått utbetalt i dag. Har tilogmed fått mindre i dag, enn når den var redusert.. De har sikkert brukt feil skattekort igjen, som de også gjorde for noen mnd. siden *arg* Blir så sint.. Da kan jeg heeeelt sikkert IKKE regne med at etterbetalingen av småbarnstillegget, eller at småbarnstillegget kommer automatisk denne mnd. Fader asså.. Det blir jo bare surr.. Får jeg ikke full os denne mnd. så skal jeg jo ha enda mer etterbetalt neste mnd. igjen.. Jeg holder på å flytte, å skal kjøpe masse nytt i dag som jeg må ha.. Men når jeg får så mange tusen mindre, så gjør de det litt vanskelig for meg gitt..! Hadde regnet med dem i dag, så lenge etterbetalingen kom for over en uke siden.. Lettere oppgitt ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå